Sealine Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hei alle sammen! Jeg skal ønske meg ny mobil til jul, og det blir en Sony Ericcson...Jeg var egentlig ganske bestemt på T610, men nå har opmerksomheten gått over til Z600. Hva er forskjellen på disse to? Er de ikke ganske like bortsett fra utseende, hva er possitivt/negativt med hver av dem? Syntes selv Z600 er den tøffeste...Men vil gjerne ha deres meninger og erfaringer. Petter Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Den kanskje viktigste forskjellen mellom de to er skjermen, som du sikkert vet er skjermen til t610 elendig i sollys, dette skal bli betydelig bedre på z600. Men z600 er større, tyngre og har dårligere batteritid enn t610, og dette trekker jo selfølgelig ned. Har ikke prøvd z600 så jeg vet ikke hvordan responsen på denne er i menyene og lignende men det blir sikkert det samme som t610, og den var jo bra på dette punktet. Personlig liker jeg ikke kamskjell mobiler, men smaken er jo forskjellig. hvis jeg var deg ville jeg tatt en titt på siemens ST55, den ligner ganske mye på T610funksjons messig, men den har bedre skjerm. Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Z600 er ikke noe st;rre en T610 egentlig... Z600: 90x48mm T610: 102x44mm dvs, Z600 er en del lavere, men litt tykkere. Det er vel alle enige i? Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jo da, men i z600 har større volum enn t610. Ikke lett å velge mellom en av de to, må nesten bare gå for den du syns er finest...... :-) :smile: :o :-? 8) :x :oops: persolig ville jeg kjøpt siemens st55. istedenfor en av de to. :wink: Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Jo da, men i z600 har større volum enn t610. Ikke lett å velge mellom en av de to, må nesten bare gå for den du syns er finest...... :-) :smile: :o :-? 8) :x :oops: persolig ville jeg kjøpt siemens st55. istedenfor en av de to. :wink: blir vel bare en smaksak ja... Noen andre som vet om det er forskjell på funksjonen e av disse to? Petter Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Personlig liker jeg ikke kamskjell mobiler, men smakener jo forskjellig. hvis jeg var deg ville jeg tatt en titt på siemens ST55, den ligner ganske mye på T610funksjons messig, men den har bedre skjerm. ligner funksjonsmessig?? Det eneste de to mobilene har til felles er at begge har kamera og at begge har en 65000 farge skjem Ellers har T610 alle de funksjonene man trenger, unntat TFT skjer da, men det er vel egentlig ikke en funksjon... :wink: Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 En litt kul funksjon på z600 er at du kan spille multiplayer spill mot andre som har den samme mobilen, via bluetooth, er ikke helt sikker på om t610 kan dette, men jeg tror ikke det. Tror jeg ville valgt z600 av de to, det er så forferdelig mange som har t610 nå, så det er nesten litt kjedelig å kjøpe den. :-) :smile: Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 blir vel Z600, men hva er forskjellen på funksjonene da? Har t610 flere funksjoner..? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 er faktisk helt like funksjonsmessig.. eneste forskjell er vell at Z600 har en TFT skrem og ikke en STN skerm som T610. Men hvis du bryr deg om spill så kan du sette på en "game-pad" på Z600 og så følger bilspillet "V-Rally 2" med som skal være sinnsykt bra:D Jeg hadde også gått for Z600 hvis man kunne putta inn et mmc kort på den og hvis den hadde videoavspiller samt mp3avspiller.. MEN;Hold deg unna ST55,drittelefon,tastene og joysticken er nesten ubrukelige,menyene suger,og den har ikke engang Java..enestene den stiller sterkere en Z600 er oppløsningen på kameraet..men uansett,noe særlig bra på bilde blir det ikke med en oppløsing på 640X480..Dessuten,det er ikke engang siemens som har laget telefonen,det er et asiatisk sleskap som har laget de for den..Gå for Z600 du:D! Dessuten er Z600 nyedelig i åpen tilstand,mye finere en de animerte bildene av den.. http://www.123tele.com/produktinfo/sonyeri...icsson/z600.htm (-.. les det,det beskriver det meste.. Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Sorry, jeg har skrevet feil her, mener selvfølgelig st55i, ikke st55...... min feil. Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 ST55i og T610 er forttsatt svært ulike funksjonsmessig. Den eneste forskjelen der blir bare at ST55i vil få en videospillignsopptak, men bare på 3 frmaes i sekundet... Vuille valgt T610 framfor ST55i uansett Men, hvis du har lyst på en klapp telefon, se på den nye Samsung SGH-E700! Den er bra den.... :wink: :wink: Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 er faktisk helt like funksjonsmessig..eneste forskjell er vell at Z600 har en TFT skrem og ikke en STN skerm som T610. Men hvis du bryr deg om spill så kan du sette på en "game-pad" på Z600 og så følger bilspillet "V-Rally 2" med som skal være sinnsykt bra:D Jeg hadde også gått for Z600 hvis man kunne putta inn et mmc kort på den og hvis den hadde videoavspiller samt mp3avspiller.. MEN;Hold deg unna ST55,drittelefon,tastene og joysticken er nesten ubrukelige,menyene suger,og den har ikke engang Java..enestene den stiller sterkere en Z600 er oppløsningen på kameraet..men uansett,noe særlig bra på bilde blir det ikke med en oppløsing på 640X480..Dessuten,det er ikke engang siemens som har laget telefonen,det er et asiatisk sleskap som har laget de for den..Gå for Z600 du:D! Dessuten er Z600 nyedelig i åpen tilstand,mye finere en de animerte bildene av den.. http://www.123tele.com/produktinfo/sonyeri...icsson/z600.htm (-.. les det,det beskriver det meste.. tusen takk for denne posten. Den ga meg et mye sterkere innblikk på Z600! Jeg savner bare mp3 spiller, men jeg har allerede bestemt meg for SE, og ikke noe annet. P800 er for stor, men hvordan blir P900? Noen som har noe info? Uansett, så ser det hittil ut til at SE Z600 er mitt eneste alternativ Takker igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå