Shulgin Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg tviler litt på plattform/sjanger-systemet igjen. Vil ikke det fylle veldig mange skjermer? Du må forklare hva du mener her. Det jeg mener, er at jeg liker oversikt. Har man så mange kategorier som du endte opp med i ditt eksempel, blir det muligens litt mye å holde kontroll over? Så bare for meg at når man tittet på oversikten over kategoriene, så måtte man liksom "scrolle ti skjermer" nedover for å finne den man lette etter. Vet ikke. Føler bare at det kan bli litt uoversiktlig. Håper du skjønner hva jeg mener. Sjangeroppdeling ville passet meg mye bedre, men jeg vet ikke hvordan det er med dere andre. Det blir i hvert fall lettere å holde oversikten. Sjangeroppdeling passer i hvert fall bedre enn plattformoppdeling for meg. Men huff, det var vrient. Håper vi/dere fikser en god løsning. Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Det jeg mener, er at jeg liker oversikt. Har man så mange kategorier som du endte opp med i ditt eksempel, blir det muligens litt mye å holde kontroll over? Så bare for meg at når man tittet på oversikten over kategoriene, så måtte man liksom "scrolle ti skjermer" nedover for å finne den man lette etter. Vet ikke. Føler bare at det kan bli litt uoversiktlig. Håper du skjønner hva jeg mener. Forslaget mitt baserer seg på 10 hovedkategorier. Forumet slik det foreligger i dag har 11 hovedkategorier. Altså er det 1 hovedkategori mindre. Du ser jo ikke underkategoriene før du klikker på en av hovedkategoriene. Hvorfor må du da plutselig ha 10 skjermer for å bruke forumet vårt? ;-) Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Her er mitt forslag basert på tilbakemeldinger så langt. Vi har lyst til å gjennomføre dette nå snart. * PC ** Rollespill/eventyr ** MMORPG ** Action ** Sport ** Racing ** Strategi ** Simulator ** Plattform ** Spilltilbehør -- kortet ned -- Jeg vil si at for meg, så er Sport Racing og Simulator ganske relaterte, jeg synst det hadde vert litt enklere om de kom under samme kategori. Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Her er mitt forslag basert på tilbakemeldinger så langt. Vi har lyst til å gjennomføre dette nå snart. * PC ** Rollespill/eventyr ** MMORPG ** Action ** Sport ** Racing ** Strategi ** Simulator ** Plattform ** Spilltilbehør -- kortet ned -- Jeg vil si at for meg, så er Sport Racing og Simulator ganske relaterte, jeg synst det hadde vert litt enklere om de kom under samme kategori. Flysimulator har ikke så mye med sport å gjøre vel? Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Flysimulator har ikke så mye med sport å gjøre vel? Enig så enig, men. Hvor ofte/mye/mange flysimulator o.l blir diskutert samenlignet med, f.eks rpg eller action? Jeg antar at simulator og sport er/vil bli er de minst brukte kategoriene, så hvorfor ikke slå dem sammens? Men, hvor plasserer du da, Grand turismo, Street legal o.l noen ville kanskje kalt disse simulatorer, vertfall så er dem veldig på grenseland. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Det jeg mener, er at jeg liker oversikt. Har man så mange kategorier som du endte opp med i ditt eksempel, blir det muligens litt mye å holde kontroll over? Så bare for meg at når man tittet på oversikten over kategoriene, så måtte man liksom "scrolle ti skjermer" nedover for å finne den man lette etter. Vet ikke. Føler bare at det kan bli litt uoversiktlig. Håper du skjønner hva jeg mener. Forslaget mitt baserer seg på 10 hovedkategorier. Forumet slik det foreligger i dag har 11 hovedkategorier. Altså er det 1 hovedkategori mindre. Du ser jo ikke underkategoriene før du klikker på en av hovedkategoriene. Hvorfor må du da plutselig ha 10 skjermer for å bruke forumet vårt? ;-) Takk, da stemmer ting overens. Men da synes jeg forslaget ditt høres bra ut. Tror jeg ville gjort det slik. Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Men, hvor plasserer du da, Grand turismo, Street legal o.l noen ville kanskje kalt disse simulatorer, vertfall så er dem veldig på grenseland. Under racing eller simulator. Jeg ser det ikke som noe problem om to kategorier går over i hverandre litt, så lenge begge er populære og det ikke dobbeltpostes. Det vil neppe utgjøre noe problem - eller tar jeg feil? Hvis noen kategorier viser seg å bli ganske døde, kan vi heller slå dem sammen etterhvert. Høres det ut som en grei idé? Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2003 Så, er det noen innvendinger helt på tampen? :-) Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Kanskje lettere å komme med flere/nye innspill etter at man ser hvordan det faktisk blir? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Når forandrer dere? Lenke til kommentar
jackson Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Hva vil vi ha? 1.Bedre admins. (No offence) 2.Dette er ett spillforum men kunne veldig godt tenke meg ett generellt forum der man kunne diskutere alt mulig rart. Alt fra utenrikspolitikk, mat, kjæreste, samliv, spill, tv, bil(dere fatter poenget) Mener forumet hadde hatt godt av ett slikt ett, det ville også tiltrekke seg flere brukere. 3.Folk banner så blir det sensuert, dette er da bare teit, er det noen som føler behov for og banne så kan man vel ikke nekte dem det. 4.Admins som tar mere del i diskusjoner og er mere aktive. Det beste forumet jeg har vært på hittil er www.battlefield.no Mener om denne siden/forumet kunne blitt så bra som battlefield.no så hadde vi vært godt på vei. Ronnie Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 (endret) Søkemotor på førstesiden, hadde vært noe. Hvor du søker etter artikler o.l, i stedet for å måtte gå inn på forumet. (Du aner ikke hvor lang tid min enkle hjerne brukte på å forstå det ) Kunne forresten tenkt meg bedre oversikt over artikler, og hvis dere hadde vært UTROLIG greie, kunne dere skaffet releasedato for spill, spesielt for Norge. Men det er kanskje å be om for mye. Endret 30. desember 2003 av RatmFan Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg er mot sjangere, da vil jeg mye heller ha det som det er nå. Lenke til kommentar
jackson Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hva vil vi ha? 1.Bedre admins. (No offence) 2.Dette er ett spillforum men kunne veldig godt tenke meg ett generellt forum der man kunne diskutere alt mulig rart. Alt fra utenrikspolitikk, mat, kjæreste, samliv, spill, tv, bil(dere fatter poenget) Mener forumet hadde hatt godt av ett slikt ett, det ville også tiltrekke seg flere brukere. 3.Folk banner så blir det sensuert, dette er da bare teit, er det noen som føler behov for og banne så kan man vel ikke nekte dem det. 4.Admins som tar mere del i diskusjoner og er mere aktive. Det beste forumet jeg har vært på hittil er www.battlefield.no Mener om denne siden/forumet kunne blitt så bra som battlefield.no så hadde vi vært godt på vei. Ronnie Hva vil vi ha? 1.Bedre admins. (No offence) 2.Dette er ett spillforum men kunne veldig godt tenke meg ett generellt forum der man kunne diskutere alt mulig rart. Alt fra utenrikspolitikk, mat, kjæreste, samliv, spill, tv, bil(dere fatter poenget) Mener forumet hadde hatt godt av ett slikt ett, det ville også tiltrekke seg flere brukere. 3.Folk banner så blir det sensuert, dette er da bare teit, er det noen som føler behov for og banne så kan man vel ikke nekte dem det. 4.Admins som tar mere del i diskusjoner og er mere aktive. Det beste forumet jeg har vært på hittil er www.battlefield.no Mener om denne siden/forumet kunne blitt så bra som battlefield.no så hadde vi vært godt på vei. Ronnie HØYST NØDVENDIG! Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hva vil vi ha? 1.Bedre admins. (No offence) 2.Dette er ett spillforum men kunne veldig godt tenke meg ett generellt forum der man kunne diskutere alt mulig rart. Alt fra utenrikspolitikk, mat, kjæreste, samliv, spill, tv, bil(dere fatter poenget) Mener forumet hadde hatt godt av ett slikt ett, det ville også tiltrekke seg flere brukere. 3.Folk banner så blir det sensuert, dette er da bare teit, er det noen som føler behov for og banne så kan man vel ikke nekte dem det. 4.Admins som tar mere del i diskusjoner og er mere aktive. Det beste forumet jeg har vært på hittil er www.battlefield.no Mener om denne siden/forumet kunne blitt så bra som battlefield.no så hadde vi vært godt på vei. Ronnie HØYST NØDVENDIG! 1. Hvorfor quoter du deg selv? Først skriver et innlegg, så siterer du samme innlegg samtidig som du skriver innlegget om igjen i fet skrift. Lesson learned: Rydd opp i egne rekker før du kritiserer andre. 2. Det har vi. Trykk på linken "Off Topic"-linken helt nederst i forumet. Der finner du alt det du åpenbart leter etter. 3. Det står klart i retningslinjene at en skal være høflig og ikke opptre støtende. Banning er jevnt over en uting. 4. Vi tar del i de diskusjonene der vi føler vi har noe å si. Vi går ikke aktivt inn for å rote oss inn i så mange saker som mulig. Har vi ingen interesse for emnet, styrer vi unna. Vi er mennesker som alle andre. Jeg skal la vær å slette de tidligere innleggene dine slik at de står som et eksempel på hva vi ikke tolererer på dette forumet. Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Tråd stenges inntil videre, ettersom tilbakemeldingene i det siste overhodet ikke har noe med forumstrukturen å gjøre. Tilbakemelding om det redaksjonelle på Gamer.no, eller hvordan forumet drives gjøres i egne tråder under "tilbakemelding, ris og ros". Forumstrukturen vil endres om svært kort tid - og vi vil i det store og hele ta utgangspunkt i mitt siste forslag (som igjen er basert på deres forslag), ettersom svært få eller ingen har sagt noe i mot det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg