Moondawg Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 YoHooo! Dette ser jo VELDIG bra ut! Liker så å si alt, alt det gode fra det gamle, pluss mye nytt. Keep up the good work. Beste forumet i heile Norge! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Dette er jo skikkelig bra! Har sånn Windows XP look over seg. Liker alt det blå, det er yndlingsfargen min! *grin* Men hvor er den knappen som pleide å være et klikk unna, der du kunne sjekke om du hadde fått svar på noen av postene dine? Ikke trådene, den søkefunksjonen er der. Nå må jeg nemlig søke etter postene mine på "søk", og det er litt tungvindt. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Vakkert arbeid folkens! Dette ser nydelig ut. Men hvorfor all denne understrekinga under posttitlene? Understreking er tabu... Men ellers...vakkert! Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Denne tråden omhandler den fremtidige kategoristrukturen, ikke utseende og hvorvidt dere liker det nye forumet eller ikke. Fint om det opprettes en egen tråd for tilbakemeldinger rundt utseende og feil på forumet. Takk. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Når vil dere endre på forumstrukturen? Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Når vil dere endre på forumstrukturen? Så snart ting begynner å roe seg etter relanseringen. Det viktigste for oss nå er å få i gang Gamer.no igjen, og fikse prekære feil og bugs. Deretter vil vi gå løs på designet på forumet og etterhvert også strukturen. Dessverre kan jeg ikke si noe tidspunkt, da jeg ikke aner når vi vil få tid. Så dere er med andre ord fremdeles velkommen til å komme med forslag. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Høres bra ut. Selv liker jeg sjanger-struktur best! Lenke til kommentar
Matmoms Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Det første forslaget var best. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg vil gjerne se bilder fra spill som kommer som egen "seksjon"(dette ord da jeg nå har jernteppe). Jeg fant nettopp ut at dere her det på deres hoved side. Få den delen i det minste lenger opp. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hva med å gi "medlemmer" adgang til å starte en ny Poll? Lenke til kommentar
TST Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Jeg vil gjerne se bilder fra spill som kommer som egen "seksjon"(dette ord da jeg nå har jernteppe).Jeg fant nettopp ut at dere her det på deres hoved side. Få den delen i det minste lenger opp. Dette har ingenting med forumstrukturen å gjøre. :-) Hva med å gi "medlemmer" adgang til å starte en ny Poll? Dette har heller ingenting med forumstrukturen å gjøre. Slike tilbakemeldinger er alltid velkomne, men da i egne tråder. :-) Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 En egen kategori for Massively Multiplayer Online Games hadde vært hyggelig. Det kan bli litt lite posting der. Har inntrykk av at dette forumet frekventeres lite av MMORPG spillere. Men synes likevel "litt" er bedre enn ingenting Kan jo selvfølgelig være at dere synes RPG sjangeren vil dekke dette også, men det ville jeg være litt uenig i. MMORPGs er noe helt annet i seg selv. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 En egen kategori for Massively Multiplayer Online Games hadde vært hyggelig. Det kan bli litt lite posting der. Har inntrykk av at dette forumet frekventeres lite av MMORPG spillere. Men synes likevel "litt" er bedre enn ingenting Kan jo selvfølgelig være at dere synes RPG sjangeren vil dekke dette også, men det ville jeg være litt uenig i. MMORPGs er noe helt annet i seg selv. Helt enig. Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Her er mitt forslag basert på tilbakemeldinger så langt. Vi har lyst til å gjennomføre dette nå snart. * PC ** Rollespill/eventyr ** MMORPG ** Action ** Sport ** Racing ** Strategi ** Simulator ** Plattform ** Spilltilbehør * Xbox ** Rollespill/eventyr ** Action ** Sport ** Racing ** Strategi ** Simulator ** Plattform ** Spilltilbehør * PlayStation 2 ** Rollespill/eventyr ** Action ** Sport ** Racing ** Strategi ** Simulator ** Plattform ** Spilltilbehør * GameCube ** Rollespill/eventyr ** Action ** Sport ** Racing ** Strategi ** Simulator ** Plattform ** Spilltilbehør * Håndholdt ** Rollespill/eventyr ** Action ** Sport ** Racing ** Strategi ** Simulator ** Plattform ** Tilbehør * Annet ** Andre systemer/plattformer (SNES-, NES-, DreamCast-, Amiga-, C64-spill, mm.) ** Spillutvikling ** Generell diskusjon * Spesifikke spill (Opprettes kun tråder for de aller mest populære etterhvert som de blir lansert/aktuelle) ** Counter-Strike (Eller "Half-Life med modifikasjoner") ** StarCraft ** Battlefield 1942 ** Warcraft III ** Star Wars Knights of the old Republic * Diskutér artikler * Informasjon fra Gamer.no * Tilbakemelding til Gamer.no Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Dette blir altfor mange under avdelinger på forumet etter min mening. Jeg har alerede nok forum med under avdelinger å besøke. Og det har jeg intrykk av at folk flest har også. Det er mange av underkategoriene jeg kunne tenkt å besøke, og jeg f.eks intresert i RPG på alle platformer, noe som tydligvis kan bli tungtvindt i fremtiden Det holder med oppdeling etter platform imho. Endret 13. desember 2003 av SirGalrim Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Dette blir altfor mange under avdelinger på forumet etter min mening. Jeg har alerede nok forum med under avdelinger å besøke. Enig med deg!! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Jeg tviler litt på plattform/sjanger-systemet igjen. Vil ikke det fylle veldig mange skjermer? Men for meg passer det ganske utmerket, tror jeg. Holder meg innenfor bestemte sjangere, stort sett, så det kan ikke bli så galt. Spent på å høre hva andre synes. Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Fordelen er da at man lett kan finne sin "kategori", det man syntes er interessant å lese om. Blir mer oversiktelig, og er lett å la være å lese det som ikke interesserer en. Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Jeg tviler litt på plattform/sjanger-systemet igjen. Vil ikke det fylle veldig mange skjermer? Du må forklare hva du mener her. Dette blir altfor mange under avdelinger på forumet etter min mening. Jeg har alerede nok forum med under avdelinger å besøke. Og det har jeg intrykk av at folk flest har også. Det er mange av underkategoriene jeg kunne tenkt å besøke, og jeg f.eks intresert i RPG på alle platformer, noe som tydligvis kan bli tungtvindt i fremtiden. Det holder med oppdeling etter platform imho. Problemet er at forumet vårt er voldsomt stort og meget godt besøkt. Slik det er i dag er det veldig få kategorier og ekstremt mange poster i f.eks. "generell diskusjon". Få kategorier er et vel så stort problem som for mange kategorier, så vi må prøve å finne en løsning der vi kan sortere ting på en bedre måte slik at brukeren finner det han/hun leter etter. Nøyaktig hvordan dette gjøres er opp til hva dere vil ha, men vi er nødt til å gjøre et eller annet veldig snart. Kanskje vi bare skal sortere etter sjanger? Kom med konstruktive innspill! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg