Lch Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Skjønner ikke. Hvis du ikke vil lese poster i Counter-Strike forumet er det vel bare til ikke å stikke innom forumet dets? Ikke i 'Siste 24 timer' eller 'Vis nye innlegg' svjv. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Ikke i 'Siste 24 timer' eller 'Vis nye innlegg' svjv. Heh, men postene som omhandler Counter-Strike vil jo dukke opp i "Siste 24 timer" uansett om de er postet i eget CS-forum eller i det vanlige Gamer-forumet for FPS-spill. Og de gangene du da browser forumet vanlig, vil du også slippe CS-postene blant andre, *gode* spill :wink: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 'Vanlig' mysing av forumene gjør jeg omtrent aldri. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 we want custom titles! Kan du forklare hva du mener med det? Hvis du mener titlene under brukernavnet, så vet jeg ikke om Invisionboard støtter det. Det har uansett ingenting med strukturen å gjøre, og kan med fordel taes opp i tråden jeg linker til innledningsvis. jaa, mente slike titler som en del forum har under Avataren/brukernavnet, men det er ikke akkurat en viktig funksjon , så jeg gidder ikke å reposte det i en annen tråd, for mye slit :x , så nm Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Tror det blir for mye stress å bruke forumet hvis vi må inn på nivå 3, (spesielt et nivå 4) man må innom så mange tråder for å sjekke om det står noe innteresangt. For mye stress og for lang tid. Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Til dere som foreslår sjanger-oppdeling: Jeg vil gjerne ha litt argumenter for dette. Selv har jeg lite lyst til å dele opp i sjanger, det burde holde med plattformoppdeling. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 SPILLFORUM: * Generell diskusjon (alt som ikke passer i de andre kategoriene) * Kommende spill (spill som er under utvikling) * Plattform ** PC ** PlayStation 2 ** GameCube ** Håndhold ** Xbox * Spillforum ** Counter-Strike ** Battlefield 1942 ** WarCraft ** StarCraft ** hva med en poll på gamer.no siden der vi kan vote for hvilket spill vi vil ha her? ** og her. *Retro og freeware forum (diskusjon rundt gamle spill eller nye gratis-spill) ** PC ** Konsoll * Spilltilbehør ** håndkontrollere, ratt o.l. til konsoll ** håndkontrollere, ratt o.l. til pc * Tilbakemeldinger jeg har tatt TST sitt oppsett og lagt til noen egne forslag. jeg har ikke lagt til "hjelp" kategori, jeg tror det vil bli flere som ser topic'ene til de som trenger hjelp hvis de slipper å gå inn i en egen kategori for å hjelpe (dere er så late ;P) Lenke til kommentar
Togo Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Topic: Ny for(u)mstruktur på Gamer.no - hva vil dere ha? Gjerne slank og store bryster :smile: Spøk til side, jeg går for sanoj sitt forslag. Det var veldig bra. Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Til dere som foreslår sjanger-oppdeling: Jeg vil gjerne ha litt argumenter for dette. Selv har jeg lite lyst til å dele opp i sjanger, det burde holde med plattformoppdeling. Enig. Blir for mye klikking rundt omkring for oss som er innom forumet omtrent hver dag. Kjipern å måtte klikke innom ti sjangere for å sjekke dagens poster. Er jo ikke så mange innlegg hver dag at det blir rot av å plassere alle PC-spill på "PC" for eksempel... Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Jeg tror lista over de forskjellige forumene vil dekke ganske mange skjermer om man har plattform- og sjangeroppdeling, ja, og de kan fort bli uoversiktlig. Personlig bryr jeg meg lite om andre sjengere enn eventyr og rollespill i disse dager, og jeg har tilgang til en del av konsollene, så jeg tror sjangeroppdeling ville gjort seg bedre for meg enn plattformoppdeling. Vet ikke hvordan det er med dere andre. Litt usikker på hva som er best, egentlig. :-? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hadde kunne forestilt meg noe slikt: *Generell -Generell Diskusjon -Spilltilbehør -Hjelp! *Sjanger -Rollespill -Action -Strategi -Racing *Plattformer/Konsoller -PC -Xbox -Playstation 2 -Gamecube -Håndholdt *Spillforum -Counter-Strike -Battlefield 1942 -Warcraft -Modifikasjoner -Klandiskusjon og rekruttering *Informasjon fra Gamer.no *Diskutér artikler (Gamer.no) *Nyhetsnotiser *Tilbakemeldinger Begynner å bli litt forvirret her... Skal jeg da poste ett spørsmål om f.eks SOF2 under PlattformPC eller under Sjangeraction dersom jeg har SOF2 på PC? Dersom feilposting har vært et problem tidligere så tviler jeg på at det blir noe mindre nå Tror det beste er i dette tilfellet å glemme "sjanger"-kategorien. Ellers så virket det greit. Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Hadde kunne forestilt meg noe slikt: **Lang liste med utdatert innhold* [/code] Begynner å bli litt forvirret her... Skal jeg da poste ett spørsmål om f.eks SOF2 under PlattformPC eller under Sjangeraction dersom jeg har SOF2 på PC? Dersom feilposting har vært et problem tidligere så tviler jeg på at det blir noe mindre nå Tror det beste er i dette tilfellet å glemme "sjanger"-kategorien. Ellers så virket det greit. Ta heller en kikk på mitt andre forslag. Finner den vel på side 2. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 22. oktober 2003 Del Skrevet 22. oktober 2003 Det virket bedre. Kan være vanskelig å finne den "perfekte" struktur for et forum. Blir det for oppdelt så blir det bare stress å klikke seg inn der man vil + at det blir mye feilposting av brukere som har vanskeligheter med det. Er forumet for lite oppdelt så blir det lett rot da alt faller i samme eske. Er spent på resultatet Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Hva med et "Reputation " system, slik de har over hos Wildfire games?? Sjekk her TST; http://forums.wildfiregames.com/0ad/ Trykk på en post, se på hvem som har skrevet den, og trykk på Reputation. Er også en tread der om hva det er osv. Fungerer skikkelig bra, er skikkelig kult . Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Noe jeg hadde likt å se var f.eks _en_ tråd om et spill. F.eks: "Half Life 2 - Generell diskusjon" Inni den tråden kommer alt som er Hl2-relatert. Screens, rlz-datoer, rykter, nyheter og genrelle spm. om spillet. Har sett et par andre forum som fungerer slik og virker mye mer ryddig enn gamer.no. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Da er det bedre med et HL forum, som kan brukes for begge HL spillene, eller HL med mods, slik at alt HL relatert, og CS osv relater t kan skje der inne. Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 Noe jeg hadde likt å se var f.eks _en_ tråd om et spill. F.eks: "Half Life 2 - Generell diskusjon" Inni den tråden kommer alt som er Hl2-relatert. Screens, rlz-datoer, rykter, nyheter og genrelle spm. om spillet. Har sett et par andre forum som fungerer slik og virker mye mer ryddig enn gamer.no. En tråd om hvert spill i et forum som dette er det stikk motsatte av ryddig vel? Hva med et "Reputation " system, slik de har over hos Wildfire games??Sjekk her TST; http://forums.wildfiregames.com/0ad/ Trykk på en post, se på hvem som har skrevet den, og trykk på Reputation. Er også en tread der om hva det er osv. Fungerer skikkelig bra, er skikkelig kult . Dette er et funksjonsspørsmål og har ingenting med strukturen å gjøre. Jeg vet ikke engang om Invisionboard støtter dette, så vi får se. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. oktober 2003 Del Skrevet 23. oktober 2003 Noe jeg hadde likt å se var f.eks _en_ tråd om et spill. F.eks: "Half Life 2 - Generell diskusjon" Inni den tråden kommer alt som er Hl2-relatert. Screens, rlz-datoer, rykter, nyheter og genrelle spm. om spillet. Har sett et par andre forum som fungerer slik og virker mye mer ryddig enn gamer.no. En tråd om hvert spill i et forum som dette er det stikk motsatte av ryddig vel? Da får man i allefall samlet all info om et spill i en tråd i stedet for 10 som spør om akkurat det samme. At du kan si at det er stikk motsatt av ryddig skjønner jeg ikke helt. Vil gjerne vite hvorfor du synes det er en dårlig løsning. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 ashanti, det kunne funket på små forum, eller forum som er i hovedsak dedikert til noen få spill. gamer.no anmelder alle slags spill på alle slags plattformer og det er ikke praktisk å dele inn slik du foreslår. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Ser at noen foreslår en egen kategori for visse spill. Dette er etter min mening kanskje ikke så dumt. Begynner å bli mektig lei av å se de sticky'ene i forumet. Er greit når det gjelder generelt om lover og regler for forumet, men for spill så er det litt trøttende.......ihvertfall for meg som bryr meg 0&niks om det. Men spørsmålet er vel da om hvilke spill som skal ha egen kanal? Ser for meg at det lett vil bli diskusjon om dette i så henseende. Uansett så tror jeg det blir bra. Er spent på farger og utforming i tillegg til oppsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg