Asbjørn² Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Ja, endte det ikke med at det var DU som hadde tabbet deg ut? Drittlei useriøs Telenor kritikk. Jeg?? Forklar... Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 og koplet feil, men at en venn av deg var "å røsket i ledninger", og da virket det? Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 og koplet feil, men at en venn av deg var "å røsket i ledninger", og da virket det? Jeg er vennen som "røsket i ledninger" som du kaller det Både ISDN og Internett funker nå. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 flott. Men du kan vel ikke si at det er telnor sin feil at din venn ikke greide å kople opp ADSL? Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 flott. Men du kan vel ikke si at det er telnor sin feil at din venn ikke greide å kople opp ADSL? Har ikke sagt noe om det, jeg kommenterte ISDN installasjons-arbeidet til telenor. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 enig at korte ledninger er dritt. Kansje de ble kortere av ISDN installasjonen? Men herregud! det virker som om mange her på forumet har fått seg hobbyen å "mobb Telenor". Jeg er lei. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg mener de fortjener "kritikk" når de har "tilbud" som dette: Online ADSL (med oppgradering) vs. NextGenTel Bravo. Telenor | NGT 399 Kr. | 398 Kr. 704 DL | 850 DL (opptil 1056) 128 UL | 384 UL 10GB | Ubegrenset I tillegg har de høy latency tid, DL hastighet blir begrenset av UL, hastighet begrenset til ISDN hastighet (64kb/s) når du har lastet ned 10GB. Har sikkert ikke fått med meg alt her, men det forklarer endel. Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Både ADSL og ISDN ble fint koblet av Zoidman. Tusen takk. Endelig virker alt :=) hehe det gjorde ikke noe om du tok livet av den tp kabelen. Kommer sikkert aldri til å trenge en så kort tp kabel Eneste som gjenstår er å låse opp telnet. Noe vi ikke fikk til :-/ Men skal sende mail til nextgentel og få ordnet opp i det Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Både ADSL og ISDN ble fint koblet av Zoidman. Tusen takk. Endelig virker alt :=) hehe det gjorde ikke noe om du tok livet av den tp kabelen. Kommer sikkert aldri til å trenge en så kort tp kabel Eneste som gjenstår er å låse opp telnet. Noe vi ikke fikk til :-/ Men skal sende mail til nextgentel og få ordnet opp i det Hva som er problemet der da? Vil den ikke logge inn? Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 ingen problemer med internette nå, men får ikke låst opp telnet. noe som gjør at jeg ikke kan ha egen ftp server osv... Ikke noe mer enn det Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Problemet er at routeren ikke godkjenner user/pass. Har prøvt de vanlige; admin/noway og P"kundenummer minus 10000/aktiveringskode. Har de funnet på noe nytt?? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Problemet er at routeren ikke godkjenner user/pass. Har prøvt de vanlige; admin/noway og P"kundenummer minus 10000/aktiveringskode. Har de funnet på noe nytt?? Tror den P"kundenr" metoden bare gjelder netopia ruter. Er det cisco ruter må en vel få det tilsendt. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Problemet er at routeren ikke godkjenner user/pass. Har prøvt de vanlige; admin/noway og P"kundenummer minus 10000/aktiveringskode. Har de funnet på noe nytt?? Tror den P"kundenr" metoden bare gjelder netopia ruter. Er det cisco ruter må en vel få det tilsendt. Han har Netopia routeren (3351). :-? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Regner med at dere tok stor P foran kundenr (-10 000)? Du kan jo se om dere finner noe info her. Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 store P ja, relativt.net blir sjelden oppdatert :-/ Lenke til kommentar
agvg Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Jeg mener de fortjener "kritikk" når de har "tilbud" som dette: Men problemet er jo at folk kjøper dette fra Online, de selger masse av det betraktelig tristere 1G abbet fordi de andre ISP-ene ikke greier og få ut budskapet. Det blir jo litt dumt og kritisere TNN når man uansett har et valg, om ikke NGT så noen av de andre ISP-ene. Lenke til kommentar
Allanon Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Telenor er bra! Hvis man ser bort ifra dl grensen..Se den andre tråden her inne om hvilke adsl leverandører såom er bra/dårlige, hadde jeg visst det jeg vet nå hadde jeg aldri sagt opp telenor (som forøvrig har meget kjapp og god kundeservice, og god reaksjonstid), skull eheller bare oppgradert det abbo jeg hadde, så hadde jeg sluppet 5 uker med irritasjon og nedetid!!! Er så lei av at de ikke tar kundene sine seriøst (bla. ved å ikke sette inn flere konsulenter på tlf, så man hadde sluppet å vente 15 min i kø (minst) hver gang..Vil bare bringe budskapet videre, har sett at det er flere som er misfornøyde med disse, med god grunn! Sjekk linken: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=159933 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå