Lulla123 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Hjelp! Jeg er ikke spesielt datakyndig, og trenger hjelp. Datamaskinen min har alltid hatt gode internettsignaler, men i det siste har jeg kun kunnet sitte på et sted i leiligheten for få internett. Flytter jeg meg en meter, detter det ut og jeg må dele nett fra telefonen for å være på internettet. Det står at jeg har 4/5 streker uansett hvor jeg er - som også var tilfellet før. Men forskjellen nå er at jeg ikke får nett, får opp en feilsøking popup når jeg prøver å koble meg på, men finner ingen feil når jeg søker etter hva problemet er. Vi er flere her i huset som bruker trådløst nett, og det er kun jeg som har dette problemet, og mistenker derfor at det er pcen min som er problemet. Har sjekket nettversdriverne på pcen, og alle er oppdaterte. Pcen er en TravelMate 8372 series, Model nr LN1 Noen som har forslag til hva jeg kan prøve? evt vet hva som er problemet? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Prøvd å endre kanal på ruteren, eventuelt prøvd å koble deg på kabel? Bare for å se om du heletatt får ipadresse. Eventuelt prøvd å komme deg nærmere ruteren, for å se om noe forstyrrer signalet. Lenke til kommentar
Lulla123 Skrevet 17. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2014 Prøvd å endre kanal på ruteren, eventuelt prøvd å koble deg på kabel? Bare for å se om du heletatt får ipadresse. Eventuelt prøvd å komme deg nærmere ruteren, for å se om noe forstyrrer signalet. Glemte å påpeke at jeg bor i en kjellerleilighet, og at rutern står oppe hos huseieren. Der jeg får nett er rett under ruteren, og er tre-fire meter fra der den står. Har aldri vært noe problem tidligere, og har hatt nett mens jeg har stått på kjøkkenet, som er 10-15 meter unna. Nå har jeg ikke sjangs til å få signaler der. Men skal se hva jeg får til! Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå