OHJohansen Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Kostet 20 000 kroner da vi testet den – nå er prisen langt hyggeligere.LGs nye TV går kraftig ned i pris Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Ikke rart at de skrudde ned prisen. Man får Samsungs helt nye UHD modell (UE55HU8205XXE) for 20 lapper hos Elkjøp nå. De har også en i 6-serien til rundt 13 lapper. Det også 55" med quadcore. Lenke til kommentar
htmtg Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Dritt merker som samsung og LG går fort ned i pris.... Full forståelse 1 Lenke til kommentar
ilo112 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Dritt merker som samsung og LG går fort ned i pris.... Full forståelse Hvordan har du klart å kategorisere LG og Samsung som dritt merker ? 3 Lenke til kommentar
siggen103 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Dritt merker som samsung og LG går fort ned i pris.... Full forståelse Jeg har verken Samsung eller LG TV, men ingen av dem er i nærheten av å være drittmerker. En total tankeløs påstand! 4 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Samsung sine TVer er absolutt ikke noe dritt. Skulle gjerne hatt en av Samsung sine topp modeller, men lommeboka er litt for slank dessverre Edit: Manglet et ord i artikkelen Noe av det vi falt for var at webOS klarer å kjøre med mer enn én applikasjon av gangen, hvilket betyr at du kan hoppe i mellom to apper uten at de må lastes inn på nytt for hver gang. Endret 17. juni 2014 av KimWhinesAlot Lenke til kommentar
Strato Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Ikke rart at de skrudde ned prisen. Man får Samsungs helt nye UHD modell (UE55HU8205XXE) for 20 lapper hos Elkjøp nå. De har også en i 6-serien til rundt 13 lapper. Det også 55" med quadcore. Kjære deg. Alt handler ikke om oppløsning. Når det gjelder tv er faktisk oppløsning en av de siste tingene du bør prioritere... Dessuten så har jo lg en uhd til rundt 15k for 55" Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Ikke rart at de skrudde ned prisen. Man får Samsungs helt nye UHD modell (UE55HU8205XXE) for 20 lapper hos Elkjøp nå. De har også en i 6-serien til rundt 13 lapper. Det også 55" med quadcore. Kjære deg. Alt handler ikke om oppløsning. Når det gjelder tv er faktisk oppløsning en av de siste tingene du bør prioritere... Dessuten så har jo lg en uhd til rundt 15k for 55" Her har det mye å si på størrelse og avstand du sitter fra TV. Har en 46" nå som jeg sitter ca 2,5 meter fra å da holder 1080P i massevis for meg, men skulle jeg kjøpt 75" hadde jeg nok ville ha gått for en 4K TV, selv om det ikke er så mye 4K materiale ute enda. Lenke til kommentar
Strato Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 20" større enn emnet vi snakker om nå. I det størrelsessegmentet har jeg ikke testet forskjellen enda så kan ikke uttale meg. Men fremdeles er pioneer sine gamle kuroer med 720p på 50" helt rååå på film 1 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Ikke rart at de skrudde ned prisen. Man får Samsungs helt nye UHD modell (UE55HU8205XXE) for 20 lapper hos Elkjøp nå. De har også en i 6-serien til rundt 13 lapper. Det også 55" med quadcore. Kjære deg. Alt handler ikke om oppløsning. Når det gjelder tv er faktisk oppløsning en av de siste tingene du bør prioritere... Dessuten så har jo lg en uhd til rundt 15k for 55" Det er vel fjorårets modell? Uten HDMI 2.0. Og ja, det stemmer at alt handler ikke om oppløsning. Men dersom konkurrentene tilbyr tilsvarende modell med HDMI 2.0 og høyere oppløsning, samt er ledende på markedet, så bør man justere ned litt ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå