Eriond Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hepp! Prøver å sette meg litt mer inn i nettverk, og lurer på om noen kunne tatt seg bryet med å prøve foklare meg forskjellen på en Hub, switch og router i detalj? jeg har ikke vært alt for mye borti dette fra før. Eneste jeg har brukt til nå er vanlig ethernet Hub. :-? Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 har du prøvd å søke? Dette er tatt opp og forklart utfyllende flere ganger Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hepp! Prøver å sette meg litt mer inn i nettverk, og lurer på om noen kunne tatt seg bryet med å prøve foklare meg forskjellen på en Hub, switch og router i detalj? jeg har ikke vært alt for mye borti dette fra før. Eneste jeg har brukt til nå er vanlig ethernet Hub. :-? Du finner mye her: http://www.hardware.no/guider/nettverk/index4.html Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Nei. Jeg har ikke det... :oops: Skal prøve nå... Sitter som vakt på "Data-stova" og kjeder vettet av meg. Er helt alene her og skal sitte til kl 14, så jeg måtte ha noe å gjøre. Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Bare fordi jeg er snill (og kjeder meg...) http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=104580 Søkefunksjonen til forumet er egentlig ganske god hvis du har IQ over 20, og kan litt om søking Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Takk skal dere ha Må inrømme det at jeg ikke er noe god på søking. :oops: Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 1. HUB: sender all trafikk inn ut igjenn på alle porter. Nettverkskortene sin oppgave å sørge for trafikken 2. Switch: Samme som HUB, men sender bare til riktig port 3. Ruter: Ruter mellom forsjellige ipranges. Opperer et nivå høyere enn en switch klar definisjon på ruter mottas med takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå