Gå til innhold

EndeligFerie.com trenger en logo, noen kreative der ute?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg driver min egen reiseside (www.endeligferie.com). Jeg skal være den første til å innrømme at jeg ikke er spesielt kreativ når det gjelder logo, så fikk jeg et tips om å legge et innlegg her inne, siden jeg ikke har råd til å la "proffe" gjøre det.

Hvis dere/du går inn på siden vil dere se at det finnes en enkelt overskrift der. Den vil jeg bytte ut hvis jeg får en bra logo til å bytte den ut med.

Kriteriene er enkle:

Det skal inneholde EndeligFerie.com pluss slagordet til siden som står under overskriften.

Logoen bør helst ikke avvike fra de andre fargene på siden.

Og den bør være lagt på bakgrunnen som finnes der allerede og som dere/du finner her:

http://www.endeligferie.com/Logobakgrunn.jpg

Som dere også ser så har jeg ikke bilder fra alle reisebrevene og har da brukt en enkelt kart slik at jeg har noe der. Også her ville jeg blitt glad hvis noen kom opp med noe bedre.

Takker for samtlige forsøk og det er ikke umulig at jeg kommer til å bruke flere av dem når det gjelder sistnevnte "logo"

Forslag kan sendes til [email protected]

Jeg har fått en bra logo allerede, men som sagt, jeg kan komme til å bruke flere av de.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den logoen er nødt til å bli liten, uannsett så går det ikke an å lese det som står under EndeligFerie!!!

hvis du ikke drar logoen me deg, men deg må du gjøre me Opera!

me IE så må du lagre logoen!

Jeg ville satt sia litt lenger ned, for å får større plass til en Fin logo!

Så ville jeg ikke hatt logoen inni den Buen, men over, da ville det blitt mye finere!

EDIT: Dette var et tips!

Lenke til kommentar

Det går jo an å lese det nå da, slik siden er nå?

Men når det gjelder å ha logoen større og lengre opp vil det gi meg litt ekstra arbeid. For slik siden er nå så passer den akkurat til en skjermoppløsning på 1024x786. For at siden skal ha den ovale formen som den har nå (det hvite) så kan jeg dessverre ikke gjøre de altfor store forandringene.

Du skjønner, jeg er ingen ekspert (det har du sikkert skjønt allerede men:-)) på å lage websider, og for å få til dette så har jeg brukt en del rammer og mikset på størrelsen på de (noen må være konstante, andre må endre størrelse etter oppløsningen på skjermen).

Men du kan jo ha rett i det du sier, men da måtte jeg nok ha gjort om en hel del på alt, slik at det ble riktig i forhold til hverandre.

Er siden så ille altså? :-)

Lenke til kommentar
Nok en gang et nydelig resultat fra deg mikka :wink:

Hvor tar du det fra?

Hjemmesiden din er forresten überbra :woot:

Tar det fra www.logotemplates.com! :-)

Siden er nede :( Jeg får stikke innom en annen gang... Jeg er trøtt jeg også, men jeg må se CSI først :woot:

Lenke til kommentar

Hvor tar du det fra?

Siden er nede :( Jeg får stikke innom en annen gang... Jeg er trøtt jeg også, men jeg må se CSI først :woot:

Eeeeeh... Det var en fleip, dah! :wink:

Bare fant på adressa og sånn... Men det skulle ikke forundre meg om det var noe som het det...

For å si det sånn: Å bruke templates er lavmål! :yes:

Lenke til kommentar
Prøvde å holde det så enkelt som mulig:

logo-endeligferie-TEMP.jpg

Si ifra hvis du vil ha psd-fila.

Se det ja:-) Det tok deg under en dag, og jeg brukte flere uker uten å få det til. For det var i grunn noe sånt jeg hadde i tankene. Enkelt og greit, men mye bedre enn det jeg hadde:-)

Takker!

Nå mangler jeg bare en "bilde-erstatning" så er siden min reddet...

Ja, du kan gjerne sende psd-filen...

Lenke til kommentar

Hvor tar du det fra?

Eeeeeh... Det var en fleip, dah! :wink:

Bare fant på adressa og sånn... Men det skulle ikke forundre meg om det var noe som het det...

For å si det sånn: Å bruke templates er lavmål! :yes:

Det sier kanskje litt om hvor trøtt jeg er :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...