Torstein Norum Bugge Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Trådløs lading over lengre avstander er ikke langt unna.Fremtidens lademetode er like rundt hjørnet Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Får de det til å virke på både busser og t-bane også, så snakker vi. Kjedelig å gå tom på en lang busstur. Lenke til kommentar
awesome87 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Noen som vet hvor energieffektivt dette er? Har på følelsen at en stor andel energi ikke når fram til mob'en. Og da ville i hverfall ikke jeg kastet bort penger (les strømregning) og belastet miljøet unødvendig. 2 Lenke til kommentar
MentalMoose Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Får de det til å virke på både busser og t-bane også, så snakker vi. Kjedelig å gå tom på en lang busstur. Jeg er mer spent på den ville panikken dette kommer til å skape hos påståtte "el-overfølsomme". 3 Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Hva om man aldri trengte batteri i det hele tatt!?! Laderen kunne ladet direkte kontenuerlig! Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Noen som vet hvor energieffektivt dette er? Har på følelsen at en stor andel energi ikke når fram til mob'en. Og da ville i hverfall ikke jeg kastet bort penger (les strømregning) og belastet miljøet unødvendig. Man sender ikke ut energi i rommet som bare delvis blir "sugd opp" av mottakeren. Man setter opp et felt som en mottaker klarer å utnytte, og kun den utnyttede energien vil trekkes fra nettet. Lenke til kommentar
Truls Bekk Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 "Trådløs lading over lengre avstander er ikke langt unna." Er det ikke meningen at det skal være langt unna? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg