eblth Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Tenker å kjøpe Sharp GX20 i London, men hvis ikke de har uten binding til Vodafone, kan jeg få unlocka den her hjemme? Hos en svindyr repratør til 500 kr eller noe sånt må jo gå... Eller? Lenke til kommentar
molna Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Kort og greit: Nei. Dessuten kreves det at du har bostedsadresse i England og engelsk bankkonto før du kan kjøpe en mobil med binding her. Lenke til kommentar
jac Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Du kan jo bare bestille den uten binding fra Tyskland :-) Lenke til kommentar
eblth Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Kort og greit: Nei. Dessuten kreves det at du har bostedsadresse i England og engelsk bankkonto før du kan kjøpe en mobil med binding her. Går det ikke an da å kjøpe den i England, hvis ikke jeg finner en butikk der som selger den uten binding? Hvis ikke får jeg vel bare bestille over internett... Noen som har noen bra sider med telefonen uten binding? Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Ingen her som selger GX20 i butikk uten binding :-) Den koster rundt 4500,- uten binding på webshopper. Pluss på 25% toll i tillegg, så ender du opp med en rimelig høy pris... :-) Lenke til kommentar
eblth Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Ingen her som selger GX20 i butikk uten binding :-) Den koster rundt 4500,- uten binding på webshopper. Pluss på 25% toll i tillegg, så ender du opp med en rimelig høy pris... :-) :o :o :o :o :o :o Så vi er oppe i over 5000kr???? :o For noe driiit! Billigste webshopper da? Eller noe fra Tyskland? Lenke til kommentar
jac Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Hvis du bestiller den fra Tyskland kan du få den fra ca 4.850 og oppover. Dette er da inkludert toll og frakt. http://gt.preissuchmaschine.de/gt_frontend...?produkt=317675 Lenke til kommentar
JZA Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Ingen her som selger GX20 i butikk uten binding :-) Den koster rundt 4500,- uten binding på webshopper. Pluss på 25% toll i tillegg, så ender du opp med en rimelig høy pris... :-) Er det ikke bare for avsender å sende den som GIFT ? Så slipper man tollen, veit at dette ofte er gjort for dvdfilmer og cd'er i alle fall. Og hvis tlf ikke finns i Norge har jo ikke tollvesenet noen papirer på hva den er verdt ? Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Joda, å sende som gift funker fint. Har selv brukt den metoden et par ganger, men er ikke mange webshopper som vil gjøre det. Med litt papir-arbeid kan man få trekt av tysk moms også (rundt 15% tror jeg..). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå