unwill Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Nå har jeg montert alt sammen, men CPU temperaturen er for høy. Skal prøve å ta ut cpu og vifte for å rense og prøve med et tynnere lag med goop. Bør jeg skru ut hele hovedkortet fra kabinettet før jeg driver med det her? (Barton 2500+, AsusA7NX Deluxe, Iglo Silent Breeze, Aopen h600b, AS3) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hadde vært en fordel om du oppga CPU-temp også? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 vel..er vel som du føler for det. Men har du hk skrudd fast og kontakten i har du joring, om det er noen fordel. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Men det kan vel være lurt å ta ut kontakten fra stømforsyninga? Og da har du vel ikke jording lenger? Uansett så er det slik jeg ser det ikke noe problem å skifte cpu og kjøler med kabinettet skrudd fast, så lenge du har plass i kabinettet til å jobbe. Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 vel..er vel som du føler for det. Men har du hk skrudd fast og kontakten i har du joring, om det er noen fordel. Jobbe med maskinen med kontakten i? Neppe noen god idè. Jord kan du få fra andre steder - ikke det at jord har noe å si. Det som er viktig er at alle komponenter + deg selv har samme spenning. Jeg pleier å skru fast hk, sette på plass cpu så goope. Ser ingen grunn til å ta ut cpu for goopingens skyld. Rensingen kan jo bli lettere hvis du tar ut cpu... PS. IKKE klin goop andre steder enn på cpu da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå