Åsmund Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Det gamle digital kameraet bleii ødelagt, så jeg glodde inn det, og dette fant jeg. http://mscon.net/amiga/mitt/dk/ Kan jeg bruke den lcd skjermen til noe modding? temperatur, vifteturtall, ...live cam fra inni pc-en Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Det hadde muligens vært en fordel å ha bra bakgrunnsbelysning når du tok de bildene? Ble lit for matrix-grønt Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 jeg kan jo ta nye bilder...bruker videokamera med night shot.lite lys på rommet. stillbilde kameraet i deler... btw..kanskje jeg kan bruke den blitzen og. blir litt iriterende, en blitz som blinker vert 5 sec elelr noe men..hehe. må bare prøve å finne på originale ting. edit: tar nye bilder eterhvert..må sett inn vindu i pc-en nå og fortsette guiden på mscon.net go peil, ja..må mase litt på brodern da. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Klart deg går å modde det inn i kabinettet fks! Men det er litt av et prosjekt! Og du burde ha rimelig peil på elektronikk! Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Det største problemet blir vel programvare til å styre det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå