wil Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 jeg lurer litt på hva sangen til den nyeste lotto reklamen heter. den reklamen der, det er noen bilmekanikere, som er på et verksted, også spør sjefen, sover du? så sier han, nei, jeg jobber. lurer litt på hva denne sangen heter å hvem som spiller den. har hørt den før, men har aldri funnet ut hva den heter. håper på mange svar. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Spør Norsk Tipping! Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 ingen som vet det da? Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 har nettopp sjekka på www.norsk-tipping.no men der er det bare reklamefilmer, men det står ikke hva den heter. ingen andre som vet det da? Please Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 fant det ut selv, make me smile heter den. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 fant det ut selv, make me smile heter den. takk, den har jeg også hatt lyst på! hehe Lenke til kommentar
Junta Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Den er med Steve Harley og Cockney Rebel. OT: "Jeg sove ikke, jeg skiuj" Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 ganske fin sang egentlig. endelig fant jeg den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå