seda Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Hei, jeg har handlet meg en ny CPU kjøler som må monteres på festebrakett som skal skrues på fra undersiden av hovedkortet. I den forbindelse tenker jeg å bytte ut samtlige stand-off skruer mellom kabinettet og hovedkortet samt å legge en liten gummiring mellom for å minimere vibrasjonsstøy. Jeg bytter fordi noen av dem har ødelagte gjenger ikke lenger holder så godt som de burde. Er det noen som vet om slike skruer (evt pakke med kabinettskruer) må bestilles fra nett, eller om det går an å få tak i på f.eks Clas Ohlson, Biltema, Jernia etc?Takk Endret 17. juni 2014 av Dahlsveen87 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Digitalimpuls ser ut har i oslo kan være elkjøp\lefdal har noen rester. Ellers finner jeg ikke lengere det på noen av butikkene over, kan jo være butikkene har noe liggende på eventuelt restlageret eller har sluttet å selge det. Men man ser jo det er forhånsvis dyrt, ORICO DIY Screws Set for Computer PC som gir mere for pengene, bare det at det antakelig vil ta mist 2 uker før noe slikt kommer med frakten til norge. Lenke til kommentar
seda Skrevet 17. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2014 http://webshop.pmd.no/Carbide-300R-Carbide-AccessoryComplete-Accessory-Kit-for-Carbide-300R-stand-offse-Screwse-Zip-Tie-Black-CORSAIR/cat-p/c/p6384964 Tror jeg fant en lokal butikk som kan ha dette på lager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå