fy_pokkers Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Instinktet er ting som å putte tommelen i munnen, skade folk år du følelsene tar overhånd(negative that is) osv. Logikk lærer man. Hvis jeg står mot en vegg og dytter den, fyker jeg bakover, og ikke den. Den er fast. Logikken sier at det skjer den neste gangen også. Logikken handler ut ifra sammenligninger og vurderinger av utallige lignende hendelser i hverdagen. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Noe som også vil si at da er jeg skikkelig logisk og kjempe smart! Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Noe som også vil si at da er jeg skikkelig logisk og kjempe smart! vet ike om det var akkurat det han mente Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg tror det var det han mente ettersom det er meg vi snakker om her :wink: Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Noe som også vil si at da er jeg skikkelig logisk og kjempe smart! Neh Lenke til kommentar
EC Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Og da var vi for lengst på en avansert blåbærtur i forhold til temaet. Sorry, men tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg