Neo Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Denne burde være lett for de med litt blodomløp i hodet: Du er midt ute i verdensrommet ombord i romskipet ditt. Du må ut og fikse på noe på romskipet. Du har ikke noe form for jetmotor på romdrakten din eller en snor som holder deg fast. Det eneste du kan er å holde deg fast i skipet. Det som skjer er at du mister taket i skipet og svever vekk fra romskipet ditt. Det eneste du har er en skiftenøkkel. Hvordan kommer du deg tilbake til skipet ditt? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Når har jeg kansje svaret i hodet, men det var vanskelig å finne de rette ordene. Da det ikke er tyngdekraft i rommet sånnsett så kan han vel ta det skiftenøkkelen i handa og kjøre hande fort frem i supermann stil og når armen ikke rekker lenger så vil kroppen følge etter pga tyngden av skiftenøkkelen :o Eller tar jeg feil? Trur det er litt ugler i mosen med teorien. For i det han kjører handa raskt frem, vil ikke kroppen gå litt bakover ? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Kast/skyv skiftenøkkelen av all kraft i motsatt retning av skipet? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Kast/skyv skiftenøkkelen av all kraft i motsatt retning av skipet? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Seff... trur jeg må vokne... :o Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Kan du ikke slippe skiftenøkkelen forsiktig, og dytte deg mot skipet via den? Eller hive den i motsatt retning av skipet? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Eller bruke det kommunikasjonsutstyret som man sikkert har på seg og be en av de nissene i skipet og se til hekken å hente han Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Kast/skyv skiftenøkkelen av all kraft i motsatt retning av skipet? jepp dette husker jeg fra 2FY Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 dette husker jeg fra 2FY Dette husker jeg fra niende klasse..? Lenke til kommentar
Neo Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Kast/skyv skiftenøkkelen av all kraft i motsatt retning av skipet? jepp dette husker jeg fra 2FY Det stemmer det. Bare pælme skiftenøkkelen i motsatt retning av hvor skipet er. Tok det fra 2FY boka hvor det var bilde av hele seansen. Det er vel ca. 5 år siden det nå tenker jeg... Om det er Newton's 3. lov eller ikke er jeg ikke helt sikker på. Men det er den loven om at alle krefter har en motkraft. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Denne burde være lett for de med litt blodomløp i hodet: Du er midt ute i verdensrommet ombord i romskipet ditt. Du må ut og fikse på noe på romskipet. Du har ikke noe form for jetmotor på romdrakten din eller en snor som holder deg fast. Det eneste du kan er å holde deg fast i skipet. Det som skjer er at du mister taket i skipet og svever vekk fra romskipet ditt. Det eneste du har er en skiftenøkkel. Hvordan kommer du deg tilbake til skipet ditt? La meg gjette at du har 2FY, og har Ergo 2FY lære boka? Lenke til kommentar
Neo Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Denne burde være lett for de med litt blodomløp i hodet: Du er midt ute i verdensrommet ombord i romskipet ditt. Du må ut og fikse på noe på romskipet. Du har ikke noe form for jetmotor på romdrakten din eller en snor som holder deg fast. Det eneste du kan er å holde deg fast i skipet. Det som skjer er at du mister taket i skipet og svever vekk fra romskipet ditt. Det eneste du har er en skiftenøkkel. Hvordan kommer du deg tilbake til skipet ditt? La meg gjette at du har 2FY, og har Ergo 2FY lære boka? Jeg hadde 2FY og hadde boka for 5 år siden ja. Er litt mer videreutdannet nå. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 dette husker jeg fra 2FY Dette husker jeg fra niende klasse..? Dette har jeg ikke lært på skolen, er selvlært! Lenke til kommentar
Neo Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Dette har jeg ikke lært på skolen, er selvlært! hehe.. Så du har vært ute i rommet og pælma en skiftenøkkel altså? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Dette har jeg ikke lært på skolen, er selvlært! hehe.. Så du har vært ute i rommet og pælma en skiftenøkkel altså? kansje han er en av de Russiske romturistene som har rassen full av spenn Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Mye penger har jeg ikke... har heller ikke prøvd det... jeg bare vet det! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Mye penger har jeg ikke... har heller ikke prøvd det... jeg bare vet det! Instinkt, altså? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Logikk isåfall. Stor forskjell på logikk og instinkt Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Logikk isåfall. Stor forskjell på logikk og instinkt Poenget er jo det at har du instinkt, så har du det, og det er medfødt. Er jo mange her på forumet som er helt tappet for logiske evner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg