midgard Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hvorfor skal det være så j...lig mye pop-up på sidene til vg og dagbladet? De burde da vite bedre. gidder snart ikke lese på de sidene lenger. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg kommer ikke til å slutte å lese VG, men jeg er veldig enig i at de kunne funnet andre måter enn pop-up annonser til å tjene penger på! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg prøver å unngå VG, men dagbladet er ok. Er du lei tabloidene så hopp inn på aftenposten eller.no Lenke til kommentar
Atpn Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 ååå så deilig det er med pop-up blokker´n i Opera Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 ååå så deilig det er med pop-up blokker´n i Opera I soooooo agree Eneste som irriterer meg er at IKT-ansvarlig her i leieren har gjort all installasjon umulig, og at jeg dermed må sitte her med IE5.5 hele dagen :/ Windows 2000 med SP2 og IE5.5 - sikkert ikke oppdatert på en gooood stund disse maskinene nei... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 ååå så deilig det er med pop-up blokker´n i Opera I soooooo agree Eneste som irriterer meg er at IKT-ansvarlig her i leieren har gjort all installasjon umulig, og at jeg dermed må sitte her med IE5.5 hele dagen :/ Windows 2000 med SP2 og IE5.5 - sikkert ikke oppdatert på en gooood stund disse maskinene nei... Tro meg! Oper får du inn om du går inn i det. Vi har sinnsykt med Nazi-policy har på telenor, men har funnet en mappe med skriverettigheter og fått lagt den inn. Husk at Opera ikke går i registeret. Så vil du, så kan du! Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 ååå så deilig det er med pop-up blokker´n i Opera I soooooo agree Eneste som irriterer meg er at IKT-ansvarlig her i leieren har gjort all installasjon umulig, og at jeg dermed må sitte her med IE5.5 hele dagen :/ Windows 2000 med SP2 og IE5.5 - sikkert ikke oppdatert på en gooood stund disse maskinene nei... Du trenger ikke Opera for å få popup blocker. Innstaler Google toolbar til IE og du får den samme funksjonaliteten som Opera gir. Toolbaren er rett og slett helt uunnværlig. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 http://toolbar.google.com - Alt du trenger Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hvorfor skal det være så j...lig mye pop-up på sidene til vg og dagbladet? De burde da vite bedre. gidder snart ikke lese på de sidene lenger. Fordi de trenger å tjene litt ekstra penger på reklame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå