SK.DominatoR Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Den storste konkurransen som eksisterer innenfor dataspill foregaar for tiden i sor korea Er til en viss grad overrasket over at ingen norske "medier" viser noen som helst form for interesse for dette... spesielt med tanke paa hvor mange som folger med paa denne konkurransen' www.worldcybergames.com Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Så akkurat SK slå 3D. Trist at HLTV datt ned og ingen fikk se første runde. Og så måtte de restarte serverene og vente til alt var oppe før de kunne begynne neste runde. Men alle de svenske serverene kom ikke opp igjen, så vi måtte se fra statene tror jeg... med "lagg" hvert 2 sekund. Når skal valve forstå at det er stor interesse for å se online LIVE kamper, og at de må forbedre programvaren deres. HLTV er det jo ikke annet enn problemer med. Det ble 13-11 til SK btw. Lenke til kommentar
SK.DominatoR Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 finalene var meget spennende har jeg hort, rakk desverre kun og faa med meg slutten av wc3 finalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå