Gå til innhold

Muslimer og jøder feirer, kjønnslemlestelse skal nå skje i norske sykehus

Anbefalte innlegg

Hvis de kristne får lov til å ta dåp så skal muslimene få lov til å kutte kjønnsorganer.

Så du tror det å bløte hodet på et barn i en gitt setting er det samme for en kropp, som å skjære i kroppen? Man vasker hodet til barnet rett som det er - skade for kroppen er lik hva?

Vi har tross alt lover som beskytter barna. Skal loven om at jeg skal få lov å slå mitt barn veie høyere enn den som skal beskytte barnet? (for husk, det står 'fri' religionsutøvelse)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

So?

Hvis de kristne får lov til å ta dåp så skal muslimene få lov til å kutte kjønnsorganer.

Hvis de kristne får lov til å gjøre en ting, men muslimene ikke får lov til å gjøre deres ting så bryter det med loven.

Sharia loven er ikke en religionutøvelse, men en lov. Det står ikke noen steder i Allah sin bok at folk skal steines til døde.

Å døpe folk går ikke utover andres liv eller helse. Det finnes lover mot drap og skade men finnes ingen lover mot å helle en skje vann over hodet til noen.

Den groteske handlingen ved lemlesting av kjønnssorganer innebærer å påføre fysiske skader på et annet (forsvarsløst) menneske.

Dere kristne mennesker er like koko i hodet også.

Jeg ser ikke noe galt med dette. Det er fri religionutøvelse og skal støttes på lik linje med andre religioner.

Buddhist monker trener nesten hele dagen. Skal de nå bli forbydt dette fordi å trene mye er skadelig for kroppen.

http://www.youtube.com/watch?v=tX8mGt0K_JI

Shariloven er en lov laget av en Imam. Det er ikke en religionutøvelse som står i koranen.

Lenke til kommentar

Så du tror det å bløte hodet på et barn i en gitt setting er det samme for en kropp, som å skjære i kroppen? Man vasker hodet til barnet rett som det er - skade for kroppen er lik hva?

Vi har tross alt lover som beskytter barna. Skal loven om at jeg skal få lov å slå mitt barn veie høyere enn den som skal beskytte barnet? (for husk, det står 'fri' religionsutøvelse)

Å dynke en unge i vann er like skadelig.

http://www.themorningstarr.co.uk/2010/07/27/priest-drowns-baby-at-baptism/#axzz34tTkpcVq

Lenke til kommentar

Dere kristne mennesker er like koko i hodet også.

At kristne er koko er jeg forsåvidt enig i. De aller fleste organiserte religioner er koko.

Buddhist monker trener nesten hele dagen. Skal de nå bli forbydt dette fordi å trene mye er skadelig for kroppen.

Du kan godt henge deg selv etter hodet dersom du selv avgjør dette. Ser disse munkene ut som forsvarløse babyer? Når folk tvinges av andre å henge etter hodet i et tau, da blir det ulovlig. (Det er forøvrig også ulovlig å drepe seg selv).
Lenke til kommentar

Å dynke en unge i vann er like skadelig.

Selvsagt kan det være skadelig å holde et barns hode ufrivillig under vann. Man må være en komplett idiot for å finne på noen slikt. Ellers vet du kanskje at Moldova ikke er en del av Norge og omvendt?
Lenke til kommentar

So?

Hvis de kristne får lov til å gjøre en ting, men muslimene ikke får lov til å gjøre deres ting så bryter det med loven.

Sharia loven er ikke en religionutøvelse, men en lov. Det står ikke noen steder i Allah sin bok at folk skal steines til døde.

Å døpe folk går ikke utover andres liv eller helse. Det finnes lover mot drap og skade men finnes ingen lover mot å helle en skje vann over hodet til noen.

Den groteske handlingen ved lemlesting av kjønnssorganer innebærer å påføre fysiske skader på et annet (forsvarsløst) menneske.

Et barn ble drept av baptisme. Baptisme er farlig og helseskadelig for kroppen.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-1298129/Baby-dies-minutes-immersed-times-baptism.html

Å dåpe folk går ut over andre sitt liv og helse. Får man for mye vann i kroppen kan det stoppe luft til lungene og du begynner å drukne. Gjennom baptisme kan man få vann inn i lungene gjennom munnen.

Når man ligger i vannet får hjernen for lite oksygen også. For lite oksygen i hjernen kan gjøre deg svimmel etter baptisme og er helskadelig.

Endret av Prostituert
Lenke til kommentar

...

Dette blir for dumt - du ser det selv

Vel det ser ut til du forguder kristendommen og hater muslimer. Det er snart på tide med en ny hellig krig i Norge hvis dette hatet fortsetter. Er det du vil ha?????

Så hvis du nekter muslimene sin religionutøvelse så nekter du dem religionsfrihet. Å nekte en religiøs gruppe sin tradisjon kan føre til krig i landet. Er det krig du vil ha????

Tydeligvis er politikerne smarte nok til å forstå dette. Kan ikke si det samme for deg.

Alle invasjoner mot muslimske land har vært under de kristne ledelse under guds navn. Muslimene har ikke glemt dette og de er klare til å slakte de kristne.

Hvis du nekter muslimene denne retten. Hva tror du muslimene i Norge kommer til å gjøre?? De kommer til å drepe mennesker akkurat som i gode gamle dager.

Du tror at alle Muslimer er utlendinger? Det er mange etniske norske muslimer i Norge. Det bedre at vi gir dem religionsfrihet enn å nekte dem religionsfrihet.

Å nekte en religiøs gruppe sin religion utøvelse har alltid ført til krig. Du vil bare at historien skal gjenta seg hele tiden eller?

Endret av Prostituert
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel det ser ut til du forguder kristendommen og hater muslimer. Det er snart på tide med en ny hellig krig i Norge hvis dette hatet fortsetter. Er det du vil ha?????

Har du egentlig lest det jeg har skrevet?

Les det en gang til du, det kan være smart, slik at du diskuterer utifra det som blir sagt og ikke hva du dikter opp.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Prostituert jeg ønsker ikke usaklig trolling i denne diskusjonen.

At noen hater muslimer er irrelevant for denne diskusjonen. Det handler om kjønnslemlestelse av barn, noe som forekommer i flere religioner, særlig de tre største monoteistiske religionene.

Dette handler ikke om islam. Det handler ikke om religiøse handlinger på barn, selv om vi fint kunne tatt en diskusjon om å forby dåp og andre ritualer på barn eller sette 15 års aldersgrense på det.

Dette handler om irreversible, skadelige ritualer som skaper intens lidelse på nyfødte og barn.

Ifølge din logikk må vi tillate å at voksne mennesker kutter av ørene på barna sine dersom dette er en religiøs praksis.

Og husk. Det står ingen steder i boka til Allah at man skal kjønnslemleste barn. Så argumentet ditt med islam, allah og muslimer er jo feil.

Dessuten er det ikke noe argument å si "det står ingen steder i boka til..." fordi alle religioner er mer enn bøker. Åsatro er mer enn den Eldre Edda. Buddhisme er mer enn Tripitaka. Og faktisk er Islam mer enn Koranen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hva skjer den dagen en omskjært gutt vokser opp og krever erstatning av kirurg og sykehus som utførte operasjonen? Ingen spebarn samtykker i noe slikt. Det skjer mot deres vilje. Må sykehuset som allerede mangler ressurser måtte betale for dette?

Kirurgen kan ikke straffes, men staten som sykehusenes eier må selvsagt stå ansvarlig for de overgrep som utføres.

Lenke til kommentar

Nordmenn hater muslimer og det er helt greit. Jeg synes at det på tide at vi aksepterer at Norge er multikulturelt land. Akkurat på lik linje som USA er et multikulturelt land.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/imamangrepet-i-oslo/politiet-om-imam-angrepet-etterforskes-som-drapsforsoek/a/23232924/

Nordmenn ønsker å drepe muslimer og muslimer tar hevn. Hellig krig er akkurat det vi trenger i Norge. 99% av brukerne på diskusjon.no er jo etniske nordmenn uansett.

Endret av Prostituert
Lenke til kommentar

Bra kronikk om emnet. Omskjæring er rett og slett en forbrytelse mot mennesker.

http://www.aftenposten.no/meninger/kronikker/Omskjaring-er-en-forbrytelse-7605709.html#.U6BInCi85pt

Edit: Dvs. omskjæring av forsvarløse små barn som ikke kan ta en avgjørelse selv. Etter fylte 18 støtter jeg at enhver må få lov til å både kappe av seg snadden og ballene dersom han har lyst til det.

Endret av Vice
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nordmenn hater muslimer og det er helt greit. Jeg synes at det på tide at vi aksepterer at Norge er multikulturelt land. Akkurat på lik linje som USA er et multikulturelt land.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/imamangrepet-i-oslo/politiet-om-imam-angrepet-etterforskes-som-drapsforsoek/a/23232924/

Nordmenn ønsker å drepe muslimer og muslimer tar hevn. Hellig krig er akkurat det vi trenger i Norge. 99% av brukerne på diskusjon.no er jo etniske nordmenn uansett.

Hva med heller å delta i tråden istedet for å komme med fanatisk vrøvl og oppspinn?

Lenke til kommentar

Antar at det bare var trolling fra han men jeg vil bare presisere uansett.

Det er ingen paragrafer i Norges lover som sier at det er greit med barnemishandling, så lenge man kaller det "religion"

Og å bestemme at barnemishandling ikke skal være tillatt i Norge er ikke det samme som å ønske å starte en krig. Men hvis konsekvensene av å nekte barnemishandling i Norge er en krig, så synes jeg vi faktisk skal ta krigen. Det er faktisk lov å ha litt baller og stå opp for det som er rett uansett hva fanatikere mener og vil true oss til å innrette oss etter

• Liker 3
Lenke til kommentar

Tull og tøys. Slutt å trolle i denne diskusjonen.

Slutt å dra inn tull som ikke er relevant her. Lag din egen diskusjon, du er ikke velkommen her.

Lenke til kommentar

At noen hater muslimer er irrelevant for denne diskusjonen. Det handler om kjønnslemlestelse av barn, noe som forekommer i flere religioner, særlig de tre største monoteistiske religionene.

Er ikke "kjønnslemlestelse" et for drøyt begrep å bruke om omskjæring av gutter? Det er da en betydningsfull forskjell på å omskjære et barn og putte tissen i en kjøttkvern for så å virkelig lemleste den? Jeg er imot omskjæring av barn, men jeg er også imot å bruke ord som virker som overdrivelser. Kanskje du bare bruker ordet fordi det har blitt gjengs, men jeg synes det er et tvilsomt begrep å bruke på omskjæring av gutter.

Endret av ærligøs
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...