AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Men faen, jeg liker han fordeom. Han ser så sinnsykt bra ut, og jeg er virkelig betatt av han. God type rett og slett, men "problemet" er at han har litt liten skaft… Eksen min hadde verdens fineste, og det er sant. Så det var litt uvant for meg å ha sex med han jeg dater nå. Ødelegger liksom litt av nytelsen.. Har falt meg inn flere ganger å dumpe han, men vil ikke. Liker han som sagt godt. Tips og råd? Vil endre tankene Anonymous poster hash: 9e5b2...987 Lenke til kommentar
Populært innlegg covah Skrevet 16. juni 2014 Populært innlegg Del Skrevet 16. juni 2014 Lurer på hva som hadde skjedd dersom en mann hadde skrevet tilsvarende på feks. kvinneguiden.no, om at de er usikre på om de skal fortsette med den nye kjæresten fordi hun har for små pupper. Tror personen hadde blitt kalt både det ene og det andre, og aldri turt å vise seg på siden igjen... 36 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Lurer på hva som hadde skjedd dersom en mann hadde skrevet tilsvarende på feks. kvinneguiden.no, om at de er usikre på om de skal fortsette med den nye kjæresten fordi hun har for små pupper. Tror personen hadde blitt kalt både det ene og det andre, og aldri turt å vise seg på siden igjen... Derfor de abuser anonymfunksjonen Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 hvis sexen er dårlig så er det vanskelig å få noe annet til å fungere i lengden, er ikke din feil at du ikke liker det, helt lov å dumpe noen på grunn av det. 2 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 *fungere i lengden* 9 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 hvis sexen er dårlig så er det vanskelig å få noe annet til å fungere i lengden, er ikke din feil at du ikke liker det, helt lov å dumpe noen på grunn av det. Sexen er bra, og han er flink, men…. GAAAAAHHHH… Vil liksom ikke dumpe han på grunn av penisstrl!! :s men er jo litt kjipt når man ikke kjenner det såå mye… kanskje investere i en vibrator.. ehem Et helt seriøst spørsmål, hvis jeg hadde fått barn med han, og det ble gutt, ville han arvet størrelsen da? Anonymous poster hash: 9e5b2...987 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 Nei, bare lurer. Noen ganger får jeg ville tanker.. men helt seriøst. Anonymous poster hash: 9e5b2...987 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Et helt seriøst spørsmål, hvis jeg hadde fått barn med han, og det ble gutt, ville han arvet størrelsen da? Anonymous poster hash: 9e5b2...987 Definitivt, og den blir enda mindre om du har små pupper eller liten klitoris i tillegg. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 Et helt seriøst spørsmål, hvis jeg hadde fått barn med han, og det ble gutt, ville han arvet størrelsen da? Anonymous poster hash: 9e5b2...987 Definitivt, og den blir enda mindre om du har små pupper eller liten klitoris i tillegg. Er det sant? :´Kilder? TS Anonymous poster hash: 9e5b2...987 Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 hvis sexen er dårlig så er det vanskelig å få noe annet til å fungere i lengden, er ikke din feil at du ikke liker det, helt lov å dumpe noen på grunn av det. Sexen er bra, og han er flink, men. GAAAAAHHHH Vil liksom ikke dumpe han på grunn av penisstrl!! :s men er jo litt kjipt når man ikke kjenner det såå mye kanskje investere i en vibrator.. ehem Et helt seriøst spørsmål, hvis jeg hadde fått barn med han, og det ble gutt, ville han arvet størrelsen da? Anonymous poster hash: 9e5b2...987 Huh?! Spiller det noe rolle hvilken størrelse SØNNEN får?! Nei vet du hva. Herregud. Hva rolle spiller det? Så lenge en eventuell sønn er frisk så er jo det som er viktig. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Får dere jente så arver hun bøtta også 2 Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Får dere jente så arver hun bøtta også Bøtta...? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) *fungere i lengden* *fungere i lengden* du så den ja skulle til å skrive (tog du an) Endret 16. juni 2014 av Henrik2k 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Bøtta...? Ja, den som er romstor. 1 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Hvis dere har bra sex til tross for størrelsen, så ser jeg virkelig ikke problemet. 6 Lenke til kommentar
arsenalfan Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Et helt seriøst spørsmål, hvis jeg hadde fått barn med han, og det ble gutt, ville han arvet størrelsen da? Anonymous poster hash: 9e5b2...987 Noen ganger lurer jeg på hva som foregår i enkeltes hoder. Kan ikke lage barn med en mann med liten penis fordi sønnen kan arve størrelsen.... Endret 16. juni 2014 av arsenalfan 2 Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Hvor lang er den omtrent? En penis skal være fryktelig kort for at den skal være dumpegrunnlag. Ved å ha sex en del ganger vil dere etterhvert finne ut at hva som fungerer og hva som ikke fungerer, og sexen vil oppleves bedre. Med mindre han har en minigrossini av typen fyrstikkeskestørrelse, da forstår jeg at det kan være et problem. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Det er ikke størrelsen som teller, men . 5 Lenke til kommentar
boble Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Jeg har vært borti akkurat det samme, jeg måtte faktisk dumpe han pga for liten penis. Han fungerte simpelthen ikke i senga slik, selv om movsa og selve bevegelsene hans var langt over gjennomsnittet så var ikke det nok. Dessverre har størrelse veldig mye å si.. fungerer man ikke i senga vil man faktisk ikke fungere som par at all. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg