Gå til innhold

Mest useriøse spillanmeldelsen noensinne!

Anbefalte innlegg

Gamer bør vurdere å få denne anmelderen inn i staben sin. Da får ikke lenger alle spill terningkast 5!!

Litt usikker på hva du la i det der egentlig, eller om det var seriøst ment i det hele tatt. Men syns du vi gir spill for gode karakterer? Merk deg at vi ikke engang opererer med terningkast.

Uansett, hvis personen hadde levert den anmeldelsen som en søkad til oss, hadde han neppe fått svar engang. Så er det sagt. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Syns omtalen var konge jeg!!

Kort og grei. Ikke en 3 siders avhandling som gjør at du ikke trenger kjøpe spillet.

Det kommer helt an på hva du liker. Hvis du vil ha omtaler på tre setninger, så finnes det nok av blader/nettsteder som tilbyr det.

Når det er sagt er det helt klart hvem jeg ville stole på av en som ikke behøvde å skrive mer enn tre setninger og en som blir nødt til å skrive minst 1400 ord. Sistemann blir rett og slett nødt til å sette seg inn i spillet på en helt annen måte enn førstemann. For å kunne skrive tre setninger holder det med et kvarters testing, og det er ikke godt nok.

Gamer bør vurdere å få denne anmelderen inn i staben sin. Da får ikke lenger alle spill terningkast 5!!

Jeg synes påstanden om at alle spill får 5 er urimelig. Det er imidlertid noen grunner til at gode karakterer er vanligere enn dårlige karakterer her.

Vi opererer med et system der omtaleren selv velger hvilke spill han vil skrive om (av de tilgjengelige produktene). Det betyr at hvis jeg misliker fotballspill, så skriver jeg ikke om dem. Det betyr også at det er en ganske stor sjans for at jeg har forutsetningene for å like de spillene jeg velger å skrive om.

Et problem er at vi er litt for få til å (for øyeblikket) klare å omtale alle spillene vi får inn. Det betyr at de spillene folk vet er dårlige ikke blir valgt, for det er hele tiden noen litt bedre spill å velge. Det er et problem, men når vi får ferdig den nye designen vil flere av oss bli tilgjengelige for å skrive omtaler, noe som garantert vil hjelpe.

Et siste moment er at i motsetning til mange blader får vi ikke tilsendt alt som kommer ut. Hvis utgiveren vet at et spill vil få dårlig karakter vil vi nok ikke få noen kopi av det spillet. Dette vil nok forandre seg etter hvert som vi vokser.

Lenke til kommentar
Det vi skulle hatt var et system der jeg var verdens suverene hersker. Stoler ikke på noen andre, egentlig. Makt korrumperer... alle andre enn meg.

Hvis jeg får være din høyre hånd har du stemmen min!

Siden jeg er venstrehendt er det helt greit. :-)

Ellers har jeg opplegget klart for hvordan jeg skal komme til makten. Enkelt: Jeg lover bare en million kroner til hver av Norges innbyggere hvis jeg og mitt parti får stortingsflertall. Totalt sett vil det komme på under fem milliarder kroner. Det dekker oljefondet uten problemer. Det er på nesten 800 milliarder.

Fremtiden? Hvem bryr seg om fremtiden hvis de har en million?

(inflasjon? bah, humbug, det er bare overtro ..heh, så pengene skulle på magisk måte bli verd mindre, liksom. yeah, right. jeg er ikke DUM heller!)

Ahem.. Dette ble veldig off-topic, men det var ikke meg som begynte! Men vi må nok ta oss sammen litt. Det er et eget politikk-forum i nettverket her, er det ikke? :-)

Lenke til kommentar

Eg har liksom aldri brydd meg så mykje om spillanmeldelser...og denne kjem nok ikkje til å gjere at eg bryr meg meir om de. Slik ser eg det: 1, 2 personer prøver spillet og avgir sin stemme. Dette betyr så lite at det er ikkje eingang morsomt. Merk: Eg snakker ikkje om hw.no siden eg aldri har lest ein spillanmeldelse her.

Eg leste ein plass at Halo PC fikk dårlig karakter pga. at du trengte ei supermaskin for å få god grafikk uten hakking og lagging, eg har personling prøvd Halo på min middels PC og er heilt uening.

Det er mangen som liker spillet Planetside, men eg gjer ikkje det, så ser eg ein anmeldelse der det får 6....

Moralen er at det å kjøpe eit spill ut ifra anmeldelser synest eg blir feil, da sæker eg heller litt på forum og ser kva de som har prøvd spillet seier. De er oftest meir enn 1-2 personer.

Samme gjelder litt for Filmer også, både TV, DVD og Kino. Har sett mangen filmer som er slaktet av anmeldere som eg har likt kjempebra, og det finnes maaaangen som har fått 6ere og eg kunne heller ha sett på RadioTV(der folk sender inn SMSMMS) på TV2 og fått bedre underholdning.

Lenke til kommentar
Syns omtalen var konge jeg!!

Kort og grei. Ikke en 3 siders avhandling som gjør at du ikke trenger kjøpe spillet.

Det kommer helt an på hva du liker. Hvis du vil ha omtaler på tre setninger, så finnes det nok av blader/nettsteder som tilbyr det.

4/5 anmeldelser hopper jeg rett til konklusjonen, og leser den. Leser kun hele anmeldelsen på spill jeg har interesse for, eller som blir totalslaktet. Slakt er alltid morsomt å lese! En gang gikk jeg gjennom plate-anmeldelsene til VG, og leste alle som fikk 1 i terningkast. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...