Jan Egil Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Dukkert Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Oiii! For en magisk "frys"!!! Bildet er jo nesten mer virkelig enn om man hadde vært der... Hadde vært spennende å høre hva slags innstillinger du har brukt her. Imponert! ;-) Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 17. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2014 Oiii! For en magisk "frys"!!! Bildet er jo nesten mer virkelig enn om man hadde vært der... Hadde vært spennende å høre hva slags innstillinger du har brukt her. Imponert! ;-) Hei Gro! Takk skal du ha! Det var godt lys da bildet ble tatt, og derfor mulig med superkort lukkertid. Jeg brukte her 1/3200 sek, blender 2,8 og ISO 200. Bildet er beskjært ganske mye. (Du kan forresten sjekke innstillinger på bildene hvis du klikker på "exif"-linken under bildet. :-) 1 Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Oiii! For en magisk "frys"!!! Bildet er jo nesten mer virkelig enn om man hadde vært der... Hadde vært spennende å høre hva slags innstillinger du har brukt her. Imponert! ;-) Hei Gro! Takk skal du ha! Det var godt lys da bildet ble tatt, og derfor mulig med superkort lukkertid. Jeg brukte her 1/3200 sek, blender 2,8 og ISO 200. Bildet er beskjært ganske mye. (Du kan forresten sjekke innstillinger på bildene hvis du klikker på "exif"-linken under bildet. :-) Spennende! Exif-linken tar dessverre ofte feil med mine bilder, så jeg stoler ikke helt på den. Ser at det ofte kommer opp feil kamera - og dertil ukjente data - på flere av dem... Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Dette var stilig og annerledes fuglebilde..likte et godt! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 17. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2014 Dette var stilig og annerledes fuglebilde..likte et godt! Hilsen Tove Tusen takk, Tove!! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Artig bilde med god frys både på fugl og vannsprut. Vann speilingene gir jo enda litt. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 knallbilde, jeg har tatt noen bilder mens de går i dykk, men de har ikke vært i nærheten av dette bildet. Virkelig flott fanget Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 17. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2014 Takk til Roar og Knut også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg