YokiShoki Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hei! Har ett problem med msn 6. Msn logger av hele tiden, det kan gå fra 10 sekund til 1 minutt og flere av meldingene kommer heller ikke frem til meg, men mottaker får alle mine meldinger. Noen som aner hva dette kan være? Jeg kjører XP og ligger bak ett student nett. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hadde faktisk det samme problemet ,men da jeg avinstallerte og reinstallerte msn6.0 så funka det faktisk perfekt. Gjorde heller ingenting med innstillingene.. Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Si meg, bruker du program som kazaa og lign. ? Har lest og hørt at disse p2p programmene suger til seg all bandvidde og det går utover msn og andre programmer som bruker nettet. Derfor logger msn´n seg av og på .... Men det finnes selvsagt andre grunner også.... Lenke til kommentar
spetter Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Vell, en av grunnene er også at WIN XP har MSN innebygd i seg, dvs om du har avinstallert og tror ikke du har msn inne så har du det inne allikavell uansett om ikke iconet viser. Har merket dette selv, pga når jeg går på nett og har ikke starta msn 6, så er jeg plutselig online på msn når jeg går på internett (får plutselig opp melinger fra kamerater som er på nett da) om du ble logget av msn 6 så kan det være den innebygde msn i XP som tar helt over, eller motsatt. når jeg logger meg på msn 6 så får jeg beskjed at jeg logger av pga at jeg logger meg på et annet sted (msn 6 ) liksom Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Har ikke kazaa kjørende i bakgrunnen, det er heller ikke msn 4.7 som tar over. Merkelige greier. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 jeg avinstallerte selv msn 4.7 som kommer med XP, men allikavell XP logger meg på MSN automatisk uansett om ikke msn er på. hvet ikke om jeg er logga på før jeg da liksom logger meg på via msn 6, får som sagt beskjed om at jeg må logge av fordi jeg logger på et annet sted.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå