Raydemort Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hei, jeg har et problem. Jeg og noen venner hadde har delt en cd-key til Half Life og vi alle spiller cs. Derfor kjøpte vi nye spill til de som trengte, slik at vi kunne spille samtidig på samme server. Det som er problemet er at samme hvor mange ganger jeg avinstallerer HL og installerer på nytt så får jeg ikke lov til å skrive inn den nye cd-keyen min, fra det helt nye spillet! Den gamle cd-keyen ligger der fremdeles! Er det noen som vet hvordan jeg kan få BORT den gamle cd-keyen slik at jeg får registrert den nye, og dermed kan spille online med mine venner? VÆRSÅSNILL!! Lenke til kommentar
güner Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Det kan du skifte i registeret. Lenke til kommentar
the_auditor Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 eller den enkle metoden. Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 I registret? Ehm...kan jeg få en noenlunde detaljert beskrivelse om hvordan jeg gjør det..? Jeg er ikke så...smart...liksom... :oops: Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 TUSEN TAKK! Den enkle måten funket helt fint. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Til opplysning til alle. "Den enkle metoden" inneholder virus!!! Lenke til kommentar
Raydemort Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Virus? Hva slags da, et skadelig et eller er det ikke noe å bekymre seg for? Er det et som skal skade maskinen, eller overvåke den, eller gjøre den tilgjengelig for en hacker? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Nei. Det er et W32.Pinfi virus som Norton Antivirus reparerte med en gang. Filen er helt brukbar, bare pass på så du har et godt oppdatert virusprog. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 fikk virus vasling jeg også, men den fjerna det med en gang Lenke til kommentar
bjornar83 Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 Er det mulig å se noen plass hvilken cd key man bruker? Jeg har mistet coveret og skal legge spillet inn på en ny maskin... Står den noen plass i registeret? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 24. oktober 2003 Del Skrevet 24. oktober 2003 regedit HKEY_CURRENT_USERSoftwareValveHalf-LifeSettingsKey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå