Strat Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 90% av alle spillefilmer klippes på Avid. Nå har Avid kommet med et gratis redigeringsprogram: Avid Free DV. Kan lastes ned fra: www.avid.com/freedv Har forløpig ikke testet det ut, ettersom jeg bruker en dyrere versjon av Avid selv, men gi gjerne en tilbakemelding dersom du har noen erfaringer med dette programmet. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hadde vært gøy å prøve, men dessverre har jeg ikke en Mac.. Lenke til kommentar
Strat Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Det fungerer for Windows XP også... Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Det fungerer for Windows XP også... Har 2000 på maskinen og er fornøyd med det. Har også prøvd XP flere steder, og var ikke veldig imponert. Jeg ser ikke for meg at jeg går bort og kjøper XP. Faktisk større sjanse for at jeg går bort og kjøper en Mac. Kanskje om et par år.. Så, det hadde vært gøy å prøve Avid, men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå