Gå til innhold

Spill du kunne ønskt du aldri hadde kjøpt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste av de senere ubisoft spillene jeg har. Far cry 3, AC3, AC4 og watch dogs! av grunnen Ubisoft :)

Thief: det var rett og slett dårlig

Max payne 3: likte ikke gameplay i det hele tatt

Kommer sikkert på flere hvis jeg bare tar en titt i hylla,

Endret av Demon_Hunter
Lenke til kommentar

Hva har man lært av dette? Ikke betal for spill før de er lansert. Jeg føler det er veldig mange som gikk i denne fella med Watch Dogs. ;)

Sukk... hvor mange ganger må folk presisere PC-VERSJONEN før de forstår at spillet er utmerket på konsoll? Problemet er at når så mange av dere bare skriver Watch Dogs er det mange som tror spillet i seg selv er ræva. Det stemmer slettes ikke. Hadde du kjøpt det på konsoll hadde du garantert likt det. Nei, det er ikke så bra som E3 ville a det til, men det skjer aldri. Men dårlig? Langt ifra. Se bare på tråden for Watch Dogs, for eksempel. Det er mange som har problemer med det, men samtlige har PC-versjonen. Har ennå til gode å høre noen som har konsollversjonen som klager over mer enn noen småting. Selv GTA har en tradisjon med ræva PC-versjoner, men det er det ingen som nevner. "Kongen" er jo hellig...

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Hva har man lært av dette? Ikke betal for spill før de er lansert. Jeg føler det er veldig mange som gikk i denne fella med Watch Dogs. ;)

Selv GTA har en tradisjon med ræva PC-versjoner, men det er det ingen som nevner. "Kongen" er jo hellig...

Nå er det faktisk 5 stk på forrige side som har nevnt GTA4, så det er tydelig at kongen ikke er hellig, som du sier.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Watch Dogs Dedsec edition - Trenger vel ikke si så mye. Spillet suger på PC og de burde skamme seg for å lage et spill som angivelig var ment for pc så dårlig som det ble. Spillet kostet meg ca 1270 kr inkl fortolling/mva

Max Payne 2 - Det er helt for jævlig så mange cutscens det er i dette spillet, og det verste er at du ikke kan klikke deg forbi de. Klart et spill jeg kunne klart meg foruten siden jeg har null tålmodighet!

Hvorfor bruke "så" mye penger bare på ett spill ? Brukte 418kr,- totalt på PC versjonen av WD fra gamezone. Syns spillet er greit det. AALTFOR overhypet ja, men når enden er god så er det ett greit skytespill med noen artige ting man kan gjøre. Dårlig kjørefysikk derimot.

Max Payne 2 er jo dødsgøy. Har ikke telling over hvor mange ganger jeg selv har runnet det. Går utifra at du har det til PC. Prøv å trykke på mellomrom. Da kan du skippe alle cutscenes.

Om du tenker på Max Payne 3 så er jeg enig med deg. Der har jeg heller lite tålmodighet og cutscenan der er AALTFOR lange.

Til karbutar. JC2 handler strengt tatt ikke om storyen. Handler om å ha det så gøy som mulig. Syns stemmene passer bra til å gi spillet en skikkelig B-film følelse.

Skjønner ikke hvordan noen ikke kan like GTA4 eller Red Dead, men skal ikke dømme, Det er bare meg. Kanskje jeg har tendens til å like å gå rundt å gjøre meningsløse ting å timesvis uten mening just for the fun of it. Er derfor jeg har brukt blandt annet så mange timer på å spille Postal 2.

Sliter litt med å komme på noe som jeg virkelig angrer på. Leser og studerer video annmeldelser så nøye nå at jeg ikke skal ha grunn lenger til å angre. Selv Sim City kjøpte jeg fordi jeg viste jeg ville få Dead Space 3 gratis så det var likevel helt greit.

Etter en rask titt i samlingen kom jeg på "La Noire". Forbanna møkk.

Aldri kjedet meg så lenge gjennom ett spill for å komme helt gjennom det som med det spillet.

Lenke til kommentar

Watch Dogs Dedsec edition - Trenger vel ikke si så mye. Spillet suger på PC og de burde skamme seg for å lage et spill som angivelig var ment for pc så dårlig som det ble. Spillet kostet meg ca 1270 kr inkl fortolling/mva

Max Payne 2 - Det er helt for jævlig så mange cutscens det er i dette spillet, og det verste er at du ikke kan klikke deg forbi de. Klart et spill jeg kunne klart meg foruten siden jeg har null tålmodighet!

Hvorfor bruke "så" mye penger bare på ett spill ? Brukte 418kr,- totalt på PC versjonen av WD fra gamezone. Syns spillet er greit det. AALTFOR overhypet ja, men når enden er god så er det ett greit skytespill med noen artige ting man kan gjøre. Dårlig kjørefysikk derimot.

Max Payne 2 er jo dødsgøy. Har ikke telling over hvor mange ganger jeg selv har runnet det. Går utifra at du har det til PC. Prøv å trykke på mellomrom. Da kan du skippe alle cutscenes.

Om du tenker på Max Payne 3 så er jeg enig med deg. Der har jeg heller lite tålmodighet og cutscenan der er AALTFOR lange.

Jeg ble oppslukt i alt det du fikk med Dedsec utgaven og trodde det ville gi meg mer ut av selve spillet, noe det ikke gjorde. Det at de solgte det for 899 eller noe slikt (redusert ifra ca1000kr) gjorde at i mitt hodet så var dette et bra kjøp.

Resten av kostnaden kom pga mva/fortolling, pakken kom ifra Tyskland.

Rimelig sikker på at jeg har trykket på absolutt alle knapper på tastaturet, men skal gi space et forsøk.

Vet at noen spill så må man se cutscens første gangen men om man spiller det på nytt etter man har fullført det så skal det gå an å skippe. Vet ikke om det gjelder Max Payne 2.

Lenke til kommentar

Selv GTA har en tradisjon med ræva PC-versjoner, men det er det ingen som nevner. "Kongen" er jo hellig...

Nå er det faktisk 5 stk på forrige side som har nevnt GTA4, så det er tydelig at kongen ikke er hellig, som du sier.

Derfor jeg brukte hermetegn. Du vet det betyr sarkasme? Er ikke spesielt glad i den serien, men "alle" (igjen, sarkasme) setter den øverst på tronen over sandkassespill for alltid. Nytt GTA? Blir automatisk bedre enn alt annet på markedet, ifølge fanboys. Men dette blir fort off-topic. (ikke sarkasme, om du ikke skjønte det.)

Lenke til kommentar

Derfor jeg brukte hermetegn. Du vet det betyr sarkasme? Er ikke spesielt glad i den serien, men "alle" (igjen, sarkasme) setter den øverst på tronen over sandkassespill for alltid. Nytt GTA? Blir automatisk bedre enn alt annet på markedet, ifølge fanboys. Men dette blir fort off-topic. (ikke sarkasme, om du ikke skjønte det.)

Hermetegn betyr ikke nødvendigvis sarkasme, og om det var sarkasme er det fortsatt ikke helt lett å skjønne hva du prøvde å si. Jeg regnet også du mente at "kongen" ikke var hellig, stemmer ikke dette? Da er det jo helt rimelig å påpeke at GTA IV stort sett får mer kjeft enn skryt hver eneste gang det nevnes, inkludert i denne tråden. Den kontroversielle uttalelsen blir jo da at spillet egentlig er ganske ålreit, og på ingen måte den katastrofen mange beskriver det som.

Lenke til kommentar

Sukk... hvor mange ganger må folk presisere PC-VERSJONEN før de forstår at spillet er utmerket på konsoll? Problemet er at når så mange av dere bare skriver Watch Dogs er det mange som tror spillet i seg selv er ræva. Det stemmer slettes ikke. Hadde du kjøpt det på konsoll hadde du garantert likt det. Nei, det er ikke så bra som E3 ville a det til, men det skjer aldri. Men dårlig? Langt ifra. Se bare på tråden for Watch Dogs, for eksempel. Det er mange som har problemer med det, men samtlige har PC-versjonen. Har ennå til gode å høre noen som har konsollversjonen som klager over mer enn noen småting. Selv GTA har en tradisjon med ræva PC-versjoner, men det er det ingen som nevner. "Kongen" er jo hellig...

Jeg har ps4 versjonen av spillet og jo det er dårlig. det er bare gøy de første 2-3 timene. for da har man hacking og noen andre ting som er nytt, men jo mer man spiller jo mer ser man at det bare er ett ubisoft spill som har fått nytt utseende.

Lenke til kommentar

Hermetegn er internasjonalt brukt for å sitere, og ikke sarkasme, om du ikke skjønte det resten av verden forstår.

Lenke til kommentar

- GTA 4

- LA Noire

- Kingdom under fire (takk til deg over)

Det verste kjøpet mitt ever er:

C&C 4:Tiberium Twilight. Herregud for et forbanna drittspill. Håper alle som utviklet det mista jobben. Hvorfor i herrens navn skulle de ta bort det viktigste med et RTS spill, nemlig økonomi og basebygging? Angrer som pokker på at jeg ikke leste meg opp, og kjøpte noe annet heller. Lærte i alle fall av det. Kjøper ikke et eneste spill uten å lese litt om det, og kanskje ser en gameplay video først.

Lenke til kommentar

Det må vel bli omtrent alle spill som jeg har kjøpt på sommersalget til Steam opp gjennom årene. Spillene ble i hovedsak kjøpt fordi at de var billige og at jeg hadde store planer om å spille dem senere. Vel, det er jo fremdeles senere, men hittil så tror jeg at 90% av spillene ikke har blitt installert. Av de 10% av spillene som har blitt installert har jeg kanskje spilt ferdig 2%.

Man skulle jo tro at jeg burde lære av dette, men kjenner jeg meg selv rett blir jeg vel å kjøpe noen spill på årets sommersalg også. Så kan jeg spille de senere..

• Liker 2
Lenke til kommentar

Battlefield 4. Av en eller annen grunn synes jeg det er rimelig uinteresant. Single player var delvis ok, multiplayer biten fenger meg ikke. Likte multiplayer BF 2 godt.

Siste Batman som jeg fikk med gratis når jeg kjøpte grafikk kort.Betalt ikke ei krone og følte meg likevel lurt.

Lenke til kommentar

Gjør som oftest en del research før jeg gjør noe spillkjøp og blir dermed sjeldent skuffet, men noen ganger går man på en smell likevel.

En av disse for meg ble det siste Thief. Vil ikke si at det er ett direkte elendig spill, det er en god del som fungerer i det spillet. Men herlighet hvor kjedlig jeg syntes det ble, bare etter rundt 1 time spilt.

Kort oppsummert syns jeg spillet var som en kjip, amputert versjon av Dishonored. Dishonored syns jeg var fantastisk.

Vil også nevne Murdere: Soul suspect. Ensformig, ett mysterium som ikke klarte å engasjere meg, og noen horrible sekvenser der "fiendene" dukker opp. Kunne godt spart de penga enda det ble kjøpt på tilbud.

Dette er dog bare fra nyere tid. En god del år tilbake da jeg fortsatt var blottet for all kritisk sans, ble det vel opp til flere bomkjøp, uten at jeg kan komme på noen spesifikk tittel (sannsynligvis fortrengt).

Endret av NrNine
Lenke til kommentar

Ingen spill jeg angrer direkte på at jeg har kjøpt, men har kjøpt en del spill som jeg aldri har spilt, eller bare har spilt et par timer. Som regel på diverse Steam salg, men har nok brukt et par tusen unødvendig. Så de siste par Steam salgene har jeg prøvd å ikke kjøpe noe.

Bl.a Total War serien, Dragon Age, Witcher 1&2, Metro, Stalker serien..

Skal nok få spilt de en vakker dag... Kanskje... :D

GTA4 er faktisk et av de spillene jeg har spilt mest, og GTA5 er vel eneste spillet jeg kommer til å forhåndsbestille i år. Litt omvendt av andre her ser det ut som :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...