Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 På prisguiden til hardware.no ser jeg dette: PCutstyr.no 789,- TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB Dual Pack Kit w/two matched PC3200 DDR DIMMs -------------------------------------------------------------------------------- PCutstyr.no 789,- TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5 Minne 184-P (for DDR-PC400MHz) -------------------------------------------------------------------------------- Siden hovedkortet jeg tenker på å kjøpe bare har 3 plasser til ram, er det da bedre for meg å velge den ene brikken? Eller oppnår jeg bedre ytelse/stabiletet osv om jeg kjøper dual pack'en? Det jeg kommer til å sette på hovedkortet er for øvrig en XP1700 Palomino Lenke til kommentar
clarc007 Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Det lurer jeg også på. Har ikke peiling på om dual DDR SDRAM gir bedre ytelse på hovedkort som støtter det, eller om det er for å kunne spare penger. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Vel, hvis 1-2 % bedre ytelse frister så gå for dual pack! Kjøp en 512 du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå