Woodoo Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg ser at Nokia 6600 har noe som heter true tone ringetoner, hva er det? Har Siemens SX1 også dette? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Er ikke det bare et ord Nokia bruker for å få det til å høres enda bedre ut en "Polyphic ringtones", mens det egentlig er det samme (midi)? Jeg vet ikke... Lenke til kommentar
karlfr Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 nei, veit ikke helt hvilket format det er men tror det er sånne .wav filer. Det er i alle fall ordentig lyd! Lenke til kommentar
Magz Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Det er en type fil format som nokia bruker til ringetoner.. Du får ekte sanger... men det er dårligere kvalitet en wav... så jeg trur sx1 vil ha bedre kvalitet siden den kjører wav... Lenke til kommentar
Danny Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Det er en type fil format som nokia bruker til ringetoner.. Du får ekte sanger... men det er dårligere kvalitet en wav... så jeg trur sx1 vil ha bedre kvalitet siden den kjører wav... også at sx1 har stereo burde hjelpe Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 også at sx1 har stereo burde hjelpe Det kan vel ikke hjelpe så mye hvis ikke den har to høyttalere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå