Gå til innhold

Trenger hjelp til MS Publisher!

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ny på det med hjemmeside. Jeg fant fort ut at Publisher var ett genialt program! Det var så si "copy & paste" hele veien.

Men til saken:

Jeg skal lage en pc som skal stå i stuen å spille av DivX. (kopiert av mine egne DVD`r)

Jeg tenkte å lage egen side der jeg og venner kan "surfe" i mine filmer, der bilde og all info står kategorisert og greier! :D

Da spør jeg: Hvordan lager jeg en "filmlink" med info og alt så enkelt at de kan bare trykke på feks "play" og filmen starter i Windows Mediaplayer? Liksom veldig enkelt :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leste en gang en guide for html. Synes det virket vanskelig med alle kodene. Hva er egentlig forskjellen? Når jeg bruker Publisher tar det meg 15 min å lage en full men tom hjemmeside med linker og alt.

Hvis html er bedre så kan du jo overbevise meg. Er gira på å lære hvis det vil åpne en ny portal når det gjelder å skape en side!

Men hovedsaklig vil jeg vite hvordan man adder en "string" elns..en komando der Publisher med ett tastetrykk åpner mediaplayer og starter filmen. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...