Xander^ Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hei! Jeg er ny på det med hjemmeside. Jeg fant fort ut at Publisher var ett genialt program! Det var så si "copy & paste" hele veien. Men til saken: Jeg skal lage en pc som skal stå i stuen å spille av DivX. (kopiert av mine egne DVD`r) Jeg tenkte å lage egen side der jeg og venner kan "surfe" i mine filmer, der bilde og all info står kategorisert og greier! Da spør jeg: Hvordan lager jeg en "filmlink" med info og alt så enkelt at de kan bare trykke på feks "play" og filmen starter i Windows Mediaplayer? Liksom veldig enkelt :-) Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hvorfor ikke en html side da? Mye enklere Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg leste en gang en guide for html. Synes det virket vanskelig med alle kodene. Hva er egentlig forskjellen? Når jeg bruker Publisher tar det meg 15 min å lage en full men tom hjemmeside med linker og alt. Hvis html er bedre så kan du jo overbevise meg. Er gira på å lære hvis det vil åpne en ny portal når det gjelder å skape en side! Men hovedsaklig vil jeg vite hvordan man adder en "string" elns..en komando der Publisher med ett tastetrykk åpner mediaplayer og starter filmen. Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 poenget er at en html side blir mye "lettere" enn i Publisher, som tross alt er beregnet på trykte medier, ikke til kioskmode appplications som du ønsker. Går utifra du også har Frontpage eller Frontpage Express tilgjengelig, bruk det istedenfor. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg er ikke problemet med MS P. Jeg mener..du lager siden..hiver den på nett? Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Du trenger ikke å ha den på nett så lenge det er bare på din maskin du skal ha den, bare legg den i en vanlig mappe eller på skrivebordet Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 hehe, joda..men tingen var jo da å lage en string som starter filmen da Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 <a href="file:///D|/Filmer/Matrix.avi">Klikk for å se matrix</a> , hvis du bruker html. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå