Woodoo Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg vurderer å bytte forsterker. Forsterkeren jeg har nå er en Sony STR-DE675. Forsterkeren jeg vil bytte til er denne. Høytallerne jeg har er Cerwin-Vega E-712. Vil jeg merke stor forskjell på lydkvaliteten om jeg bytter forsterker? Vil jeg kunne spille høyere med NAD forsterkeren? Er det eventuelt andre forsterkere dere vil anbefale? Lenke til kommentar
Jaue|K|ng Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hei! Er veldig vanskelig å si om forskjellen på lydkvaliteten. Sannsyneligvis kommer du ikke til å merke noen ting, for du har Cerwin-Vega høytalere og de er jo i akkuratt kjent for lydkvalitet! Men at du kan spille høyere med nad forsterkeren, det er jeg sikker på, hvis høytalerene dine tåler det! Er vanskelig å anbefale forsterker når du ikke spesifiserer hva du bruker den til, om du bruker den til hjemmekino eller bare stereo! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 du vil få mye mere flyt på bassen å sånn med større forsterker. men så vidt jeg vet er vel nad c370 snart borte og vil bli erstattet av nad c372 som leverer 150 watt i 8 ohm.. hifiklubben her på lillehammer har sluttet å selge c370 nå.. så jeg ville valgt c372 Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 hvis sonyen har pre-out ville jeg beholdt den og heller kjøpt NAD c272 i tillegg, da får du både surround og stereo. Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 Noen som vet når NAD C372 kommer? Lenke til kommentar
dj_messiah Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 i følge hifi4all skal den være ute i oktober det vil si at den har kommet eller kommer snart prisen skal være omtrent 6000 kr Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Nad c372 koster 6998 kr om e ikke husker feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå