Delvis Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Bra film - anbefales Lenke til kommentar
Deg Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 et fly som lander på en bro tror ikke jeg skal se den neste film jeg skal se er mors elling Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 fortell litt mer da groenn! dette er jo helt idiostisk! må fortelle litt mer om hva den handler om.. går den på kino? leide du den? Lenke til kommentar
Deg Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 har ikke sett dem men jeg kjenner en som har set den og han sier at de er en av de filmene som er helt blottet for historie som bare består av ramboskyting, plus som jeg nevnte ovenfor så er det en sene vor et stort fly lander på en bro. noe som virker veldig usansynlig jeg kommer ivertafall ikke til og se den Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 fortell litt mer da groenn! dette er jo helt idiostisk! må fortelle litt mer om hva den handler om.. går den på kino? leide du den?Den går på kino da n00b. (eller har den gått ut?) vaffal, jeg tror jeg har den. BTW: viste dere at S.W.A.T. står for Special Weapons And Tactics? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ja den er helt elendig..ikke se den! Første halvtimen virker den som en litt fet film...men så tar den bare mer og mer av (usannynlige ting osv). I tillegg var den altfor lang... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 BTW: viste dere at S.W.A.T. står for Special Weapons And Tactics? Ja.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Ja den går definitivt på kino Den er jo basert på den legendariske Tv serien. Har fortsatt plata ( av Rhythm heritage ). Den gikk helt oppi toppen i sin tid.. Mer om filmenher: Nå begynner Deep purple - machine head, ha det 8) Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 BTW: viste dere at S.W.A.T. står for Special Weapons And Tactics? Ja.. Trukke du viste det, du bare sier det for å tøffe deg! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 BTW: viste dere at S.W.A.T. står for Special Weapons And Tactics? Ja.. Trukke du viste det, du bare sier det for å tøffe deg! Faktisk så viste jeg ikke det! hahaha, jeg er kjempe tøff! (det var ironi) Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Faktisk så viste jeg ikke det! hahaha, jeg er kjempe tøff! (det var ironi)Who is tha master??? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 et fly som lander på en bro tror ikke jeg skal se den neste film jeg skal se er mors elling Hvor lander flyet på en bro? Det var et helikopter som skulle lande på et hustak for å hente en terrorist. Og det ble skutt ned så det styrtet i gata. Men fly på bro så jeg ikke. Da må det ha vært på slutten for det så jeg ikke. Så filmen på kino i går, men jeg måtte gå før den var slutt for å nå båten. Det siste jeg så var at terroristene var flyktet ut av et tog og hadde forsvunnet ned i en sjakt og de skulle følge etter dem. Tror ikke det var så mye etter det Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Har ikke sett den, men jeg gleder meg til den kommer på kinoen ved leieren vår, er vel bare noen uker igjen til premieren Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Swat var en totalt hjernedød actionfilm i amerikansk stil. Som om ikke vi har nok av de.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Swat var en totalt hjernedød actionfilm i amerikansk stil. Som om ikke vi har nok av de.. Akkurat som jeg liker dem Lenke til kommentar
Deg Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 jeg så flyet som landet på en bro i kino trailen og de viser neppe noe i en trailer som ikke skjer på filmen Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Skjønner ikke hvorfor folk har så mye i mot usannsynlige filmscener. Det er jo det som er moro! Ta for eksempel Bond filmer, de er jo som regel hysterisk morsomme med alle sine vanvittige stunts Og hva med Ringenes Herre og The Matrix, ikke spesiellt sannsynlig dette heller, men sinnsykt bra for det! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Skjønner ikke hvorfor folk har så mye i mot usannsynlige filmscener. Det er jo det som er moro! Ta for eksempel Bond filmer, de er jo som regel hysterisk morsomme med alle sine vanvittige stunts Og hva med Ringenes Herre og The Matrix, ikke spesiellt sannsynlig dette heller, men sinnsykt bra for det! Lotr og Matrix er fiction, og mange av Bond filmene er det kvalitet over, humor også. Swat faller ikke inn under noen av delene. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 BTW: viste dere at S.W.A.T. står for Special Weapons And Tactics? Ja Lenke til kommentar
RIP Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 et fly som lander på en bro tror ikke jeg skal se den neste film jeg skal se er mors elling *SPOILER!!!!* Hvor lander flyet på en bro? Det var et helikopter som skulle lande på et hustak for å hente en terrorist. Og det ble skutt ned så det styrtet i gata. Men fly på bro så jeg ikke. Da må det ha vært på slutten for det så jeg ikke. Så filmen på kino i går, men jeg måtte gå før den var slutt for å nå båten. Det siste jeg så var at terroristene var flyktet ut av et tog og hadde forsvunnet ned i en sjakt og de skulle følge etter dem. Tror ikke det var så mye etter det vel du tar feil jeg så den i går, etter de gikk ned i tunellene så stakk de onde av og møtte ett fly som hadde landet på en bro, flyet skulle fly de til mexico. men de gode tok de igjen og fikk stoppet flyet. de fanget skurken da, TJ skøyt seg selv. han snille purken som ble skytt i bilen overlevde. og laget ble ikke sparket ut av swat. når de var på vei hjem hørte de på radioen at det var et bank ran, og da fant de ut at det hadde vært gøy å skyte noen fler terrorister jeg har også lyst til å se; Mors Elling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå