Gå til innhold

Hvor mye får jeg for denne maskinen?

Anbefalte innlegg

Se min post:

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...ht=maskinen+min

Specs og kommentarer

HK: MSI KT3Ultra2 : Støtter CPU opp til 3000+ Barton

CPU: XP2000+ : Aldri klokket (er jo Palmino)

CPU vifte: GT Igloo2320 : Forholdsvis stille

Kabinett: Cheiftech 300W : Er vel bedre med 300 Chieftec watt enn 350 Q-tec?

RAM: 1 x TwinMOS 256 333 MHz: Testet feilfritt

HD: Seagate Barracuda IV 60 GB : Svært stille HD

Skjermkort: Gainward GFX5200 64MB : Vifteløst->Stille

CD-brenner: AOpen 52X brenner : Grei brenner med Nero

Skjerm: Hyundai P910+ : Kjører på 1600x1200@85Hz standard

Tast/mus: Logitech Optisk mus og Accsess keyboard

Alle komponentene er rett over ett år gamle unntat skjermkort og skjerm som er ca 6mnd.

Salget er rettet mot studenter og andre som trenger en stille, billig og stabil arbeidsmaskin.

(Selger den nyformatert)

Skal ha 4000 for den, med nesten ny 19" / 1600x1200@85Hz

Edit:

Sammelign med din:

17" Skjerm

Abit KT7A v1.3 (støtte for AMD XP prosessorer)

Duron 1Ghz

256MB SD-ram

20GB harddisk

24x CD-Rom

CD-brenner 12x CD-R 10x CD-RW 32x lese

Diskettstasjon

Voodoo3 3000 (Skulle hatt et GF4MX kort i, men det virker ikke med KT7A)

Creative SoundBlaster 1024 Live!

Cnet 10Mbit TP/Coax

Mus

Tastatur

Creative høyttalersett med 2 satellitt høyttalere og en sub

Tror dere 3000Kr er innenfor rekkevidde? Det er jo en fullverdig kontor PC

Det er kun 1000 kr i forskjell her...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, skejrmkortet ditt er søppel, har hørt mye negativt om vodoo kosrtene i "nyere" spill. De er bare ikke støttet. Ingenting på den pc'en er egentlig verdt noe, får ny 17" for svært lite, og koster ikke mye for en xp2000+nforce2+256ddr, og det er alt du trenger, det innebygde skejrmkortet vil nok gjøre samme nytten som ditt, for det er ingen spillere som vil kjøpe den pc'en

Mest morro å beholde den, leke litt.... Men hvis du skal selge så sleng den på qxl, utrolig hva enkelte betaler der

Lenke til kommentar
Altså, skejrmkortet ditt er søppel, har hørt mye negativt om vodoo kosrtene i "nyere" spill. De er bare ikke støttet.

Her tar du delvis feil. Kjører Max Payne, RTCW og flere andre her. Må installere OpenGL-drivere, så går som varm kniv i smør. Snakker om Voodoo3 2000.

Lenke til kommentar
Altså, skejrmkortet ditt er søppel, har hørt mye negativt om vodoo kosrtene i "nyere" spill. De er bare ikke støttet. Ingenting på den pc'en er egentlig verdt noe, får ny 17" for svært lite, og koster ikke mye for en xp2000+nforce2+256ddr, og det er alt du trenger, det innebygde skejrmkortet vil nok gjøre samme nytten som ditt, for det er ingen spillere som vil kjøpe den pc'en

Mest morro å beholde den, leke litt.... Men hvis du skal selge så sleng den på qxl, utrolig hva enkelte betaler der

Hence navnet kontor-PC :roll:.

Nå har jeg 3 maskiner, en hoved-PC, en server og en som står å støver ned..(den jeg selger)

Jeg kan aldri huske jeg har solgt en PC og ikke fått hva jeg ville for den..

Lenke til kommentar

Den er vel egentlig ikke verdt mer enn 1250 kr når man ser på komponentene og det faktum at den er _brukt_.

Man kan sette sammen en tilsvarende PC for 2500, og da får man en _ny_ PC. Eller man kan legge i 1000 kr til å få en vesentlig raskere PC. Riktinog blir dette uten skjerm, men 17" CRT får man jo slengt etter seg om dagen.

Men strengt tatt spurte du vel ikke etter verdi, men hvor mye du kunne få.

Du klarer vel kanskje 2000kr på Qxl. Det er *bra* den PC'en er jo sikkert 2-3 år gammel.

Lenke til kommentar
Altså, skejrmkortet ditt er søppel, har hørt mye negativt om vodoo kosrtene i "nyere" spill. De er bare ikke støttet.

Her tar du delvis feil. Kjører Max Payne, RTCW og flere andre her. Må installere OpenGL-drivere, så går som varm kniv i smør. Snakker om Voodoo3 2000.

Max payne 2 støtter ikke voodoo kortene, iallefall ikke ifølge readme'en

Lenke til kommentar

Du klarer sikkert å finne flere andre spill som ikke støtter Voodoo3. Men her var det faktisk snakk om Max Payne (den første). Og der funker det altså utmerket.

Lenke til kommentar

Du klarer sikkert å finne flere andre spill som ikke støtter Voodoo3. Men her var det faktisk snakk om Max Payne (den første). Og der funker det altså utmerket.

Seff, men poenget var at ingen spillere kjøper den, og da er skjermkortet verdt svært lite, i windows og word er onboard like greit

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...