Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Møte på eksen tilfeldig

Anbefalte innlegg

Møtte eksen min helt tilfeldig i stad. Jeg hadde så klart på meg treningstøy, null sminke, og drit fett hår :glare:. Hadde også en pose med masse tomflasker. Haha, det er så typisk at jeg nesten lo når jeg gikk ut! Vi snakket ikke , men møtte blikket hans i en butikk, jeg tror han var der med dama. Jeg ville bare fort vekk, trodde jeg så syner og bare gikk til kassa. Jeg fikk en sånn brennende følelse inni i meg, at jeg måtte komme meg vekk og nå tenker jeg på han. Jeg har hatt forhold etter dette, men han var liksom min første kjærlighet, og han såret meg veldig. Det er nesten 1 og et halvt år siden jeg var involvert med han. Er dette vanlig å reagere slikt? Jeg følte det hadde vært dumt å gå å hilse på han når dama var der. Selv om jeg har tenkt før at det ikke vært noe problem for meg å si hei. Men likevel så gjorde det litt "vondt" eller det var rart å se han. Noen som har opplevd liknende? Vil det noen gang bli bedre? De andre eksene mine er det null problem å møte på. Snålt.

Anonymous poster hash: 41713...59e
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja. Slo opp med eksen for 3 års tid sidan, og tenker ikkje spesielt mykje på oss lenger. Likevel kjenst det jo feil om flørting og nye forhold skal foregå rett framfor meg. Vi har begge styrt på med motsette kjønn i ettertid, så eg har ikkje eit problem med det i seg sjølv. Var offer for at ho flaug rundt og flørta med folk rett framfor meg her i fjor, og då svarte eg vel "Ho må gjerne gjere det, så lenge det ikkje er med ein kompis av meg eller rett framfor meg" når ei venninne av ho spurde meg om eg reagerte på det. Kompisar av meg kjenner det tilsvarande med sine tidlegare forhold. Så konklusjonen må vere at det er heilt normalt, sjølv om livet er gått langt vidare.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har møtt eksen min flere ganger etter det ble slutt, enten på byen (jeg ble eyeballet hardt den ene gangen ) eller fordi hun har lånt bikkja.

For meg går det veldig greit, men det er nok veldig individuelt.

Lenke til kommentar

Kommer helt an på hvilket forhold man har hatt og årsakene til at det blir slutt tror jeg.

Jeg tenker så og si ikke på eksene mine, men man har jo ofte den ene som glapp som man gjerne skulle fått en ny sjanse med, eller som alltid vil ha en spesiell plass i hjertet sitt.
Dette er jo personer man på et eller annet tidspunkt i livet har holdt veldig kjært, og som har vært sin "nærmeste", og da er det ikke alltid like lett å bare kutte båndet sånn helt uten videre.

Det er vanskelig, men man må bare prøve å få overbevist seg selv om at det faktisk finnes personer der ute som er minst like vakre både i utseende og personlighet, og som nok ville vært interessert i å bli bedre kjent med deg.

Men jo jeg kjenner igjen følelsene OT skriver om, men da er det viktig å rett og slett være såpass disiplinert at man kan si til seg selv : "Fortid er fortid, gjort er gjort" og ta med seg både de gode og dårlige opplevelsene, for så å lære av de.

Den erfaringen vil være gull verdt i et nytt evt. forhold, og man blir veldig klar over hva det er man faktisk er ute etter i et forhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...