mandela Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/ar...rticleID=650007 ikke at jeg er overrasket, siden satan faktisk også bor i washington Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Jeg blir ikke overrasket over "Jeg dreper i kristendommens navn, og det er rett av meg" lenger. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Sånt skjer dessverre, og vil nok fortsette å skje, helt til menneskeheten legger fra seg denne barnesykdommen vi kjenner som religion. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 (Ekstremt) religiøse folk er teite og oppfører seg sådann. Ferdig med den saken. Lenke til kommentar
Decline Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 og vi er ihvertfall ikke bastant. Bush regjeringen mA vaere den mest kristne-bastante regjering pA lenge Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 og vi er ihvertfall ikke bastant.Bush regjeringen mA vaere den mest kristne-bastante regjering pA lenge Ja det er ikke noe tvil om det... Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg ser egentlig ikke problemet med å utnevne generalløytnant Boykin til "jaktleder" så lenge den eneste oppgaven han tilsynelatende har er å koordinere og organisere jakten på Osama og Saddam. Jeg sier ikke at jeg på noe slags vis sympatiserer med meningene hans, men mannen er en usedvanlig dyktig krigsmann og antagligvis den beste mannen for jobben. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Jeg ser egentlig ikke problemet med å utnevne generalløytnant Boykin til "jaktleder" så lenge den eneste oppgaven han tilsynelatende har er å koordinere og organisere jakten på Osama og Saddam. Jeg sier ikke at jeg på noe slags vis sympatiserer med meningene hans, men mannen er en usedvanlig dyktig krigsmann og antagligvis den beste mannen for jobben. Her tar du desverre totalt feil, da denne mannen ikke er den beste mannen for jobben! 1. Han er ekstrem-kristen, og påstår at han er medlem av gud's hær, hans gud er overlegen osv osv Når han sier dette så legger han inn en søknad for å IKKE få jobben da denne mannen ser på dette som en krig mellom religioner, noe det ikke er! 2. En mann som kan tro noe slikt i år 2003 er enten hjernevasket eller rett og slett dum Ergo han er ikke rett mann for jobben! Så viss du tror at han er rett mannen for jobben basert på hans militære bakgrunn så tror jeg nok at du må sette deg ned og undersøke denne mannens psyke og perosnlighet, for der må det være noe fundamentalt feil! Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Tja, så lenge hans overordnede klarer å holde han fra å utbasunere mer eller mindre tragikomiske uttalelser bør det jo ikke bli et problem. Greit nok, generalen er kanskje i manges øyne sinnsyk - men nårtid ble det et kriterium for dyktige militære ledere at de ikke kan være (religiøse) fanatikere? Mannen er jo en levende legende i det amerikanske militæret, og kanskje spesielt for spesialstyrkene som han også spesifikt kommer til å lede, noe som absolutt trekker i positiv retning. Men jeg skjønner jo at utnevnelsen faller de arabiske landene tungt for hjertet.. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Greit nok, generalen er kanskje i manges øyne sinnsyk - men nårtid ble det et kriterium for dyktige militære ledere at de ikke kan være (religiøse) fanatikere? Godt poeng - var Alexander den Store helt grei i bollen? Eller Napoleon? For ikke aa nevne Attila the Hun? Eller for den saks skyld diverse generaler paa begge sider i den amerikanske borgerkrigen. Nei, la gaerningene drepe saa mange dem har lyst til, om det er noedvendig eller bare underholdende for dem. Drep, drep, drep de vantro og brenn dem i all evighet for de er Guds fiender og fortjener den evige pine og jeg er Guds tjener og kvinner og barn vil breeeenneeeeeee... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå