ehs5 Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 (endret) Så et sted at pga tour 2004 er online skal være online. Vet ikke helt om jeg skal tro på det jeg leste. Noen som vet noe om dette? Endret 26. april 2006 av ehs5 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 (endret) Slettet Endret 28. april 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Vær så snill svaaaar meg!!!!!! Du kan godt droppe noen av 'a'-ene og '!'-ene neste gang. PC-versjonen har det, men må nok skuffe deg når det gjelder PS2. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 OK. takk :grine: Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 PS2 online versjonen kommer snart les på www.eagames.com :nice: Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) PS2 online versjonen kommer snart les på www.eagames.com :nice: Hvor har du dette fra (gjerne mer spesifik link)? Jeg har lest mye om saken, og spillet har kun onlinestøtte i Nord-Amerika. Den Europeiske versjonen du får kjøpt her har ikke engang onlinespill som noe valg i menyene. Edit: På den offisielle siden (www.tigerwoods2004.com) står det følgende: "Play Online: Go online for matches and tournaments, track your stats, and climb the leaderboards (In North America only. For more information, go to www.easportsonline.com.)" Endret 12. november 2003 av Aasgaard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå