Barkster Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Er det noen som vet om side som sender live? gratis. Endret 16. juni 2014 av Barkster Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 TV2 Sumo. Koster vel penger? Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 TV2 Sumo. Koster vel penger? Såklart. Det du tenker på går i mot forumreglene. Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 Jeg betaler tv lisens. Tv står hjemme. Hjemmet er vannskadet. her jeg bor midlertidig er det ingen tv Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 Men greit nok. Det er sikkert andre her som ikke betaler lisens. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Men greit nok. Det er sikkert andre her som ikke betaler lisens. Ja, men hva har det med saken å gjøre? Jeg betaler tv lisens. Tv står hjemme. Hjemmet er vannskadet. her jeg bor midlertidig er det ingen tv Hva vil du frem til? Fått med meg at du ikke har TV, men TV-lisens gir deg ikke rett til å se fotballkamp. Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 Men greit nok. Det er sikkert andre her som ikke betaler lisens. Ja, men hva har det med saken å gjøre? Jeg betaler tv lisens. Tv står hjemme. Hjemmet er vannskadet. her jeg bor midlertidig er det ingen tv Hva vil du frem til? Fått med meg at du ikke har TV, men TV-lisens gir deg ikke rett til å se fotballkamp. Det har med saken å gjøre at jeg ikke burde spurt, tenkte meg ikke om. La oss stoppe denne diskusjonen. Ha en fin kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå