meeg Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Kom over denne: http://www.newdeal.no/nd/ Til reklamebyrå å være er det genialt! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Kan umulig være seriøst. Opera kræsjet da jeg gikk inn på "våre ansatte". Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 no offence.. men jeg synes ikke den var noe særli genial Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 New Deals "vanlige" hjemmeside er kanskje enda mer genial? :wink: Men de som har laget den der kan sine saker de óg! Absolutt _alle_ feil er gjort... Må kunne brukes som et fint skrekkeksempel iaffal! :smile: Likte spesielt denne: 8) Lenke til kommentar
IroX Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Opera crashet hos meg også! :-? for en, hvordan skal jeg si det?? for en ********* side!! er ikke sikker på hva jeg skal srive! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg får fysisk vondt inni meg når jeg ser så drit stygge websider. Burde vært et politi på internett som låste sånne folk inne og kasta vekk nøkkelen for godt "Å ja, vi bruker denne star wars-java-greia, den er DØDSKUL. Hey, her fant jeg akkurat en til..vi slenger den også inn, nedenfor den første. Der kan vi skrive inn navnet vårt og få feeeet flammeeffekt!! genialt!!111! Og så slenger vi på denne stygge midi-låta som ikke kan slås av i tillegg! Hey sjekk denne kule pistolen da! Hva skjer hvis jeg holder den mot hodet og *PANG* Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 For de av dere som følte med i nyhetene for et år siden eller noe så ble det sagt at dette rett og slett var et stunt som New Deal laget med vilje og viten. Regner for såvidt med at dere visste dette, men jeg nevner nå det allikevel. mvh dacourt Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Dette er altså hjemmesiden til kanskje Norges største og beste reklamebyrå som har vunnet Gullfisken flere ganger. Hele formålet med denne siden er å skape PR til seg selv, ved at akkurat det du gjør, skjer. Folk som synes sida ser jævlig ut, og poster den for andre å se. Egentlig ganske genialt. Har vært oppe flere ganger før, like syykt stygg som alltid Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Dette er altså hjemmesiden til kanskje Norges største og beste reklamebyrå som har vunnet Gullfisken flere ganger. Hele formålet med denne siden er å skape PR til seg selv, ved at akkurat det du gjør, skjer. Folk som synes sida ser sinnsvakt ut, og poster den for andre å se. Egentlig ganske genialt. Har vært oppe flere ganger før, like syykt stygg som alltid Der var vi på sekundet like kjappe med å svare... Prøvde å søke etter artikler om dette stuntet, men Google er faktisk nede(!) for øyeblikket. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Der var vi på sekundet like kjappe md å svare... Prøvde å søke etter artikler om dette stuntet, men Google er faktisk nede(!) for øyeblikket. "Great minds think alike" Google funker forresten her... Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 "Great minds think alike" Google funker forresten her... Ja det sies så Google funker fremdeles ikke her. Litt merkelig. Edit: Litt vel off-topic nå. Tror vi stopper her. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Sidene er artige i seg selv, men det at de kræsjer browseren er IKKE artig. Holder meg hvertfall LANGT unna alt som har med Newdeal å gjøre i fremtiden. Lenke til kommentar
runeb Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Morsom side! De folka vet virkelig hvordan web-design IKKE skal gjøres Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 http://www.newdeal.no/nd/net.html Vel, jeg tipper dette er ... ment med litt ironi? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Det gikk fint med Opera hos meg. Hvilken version bruker dere? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Som tidligere nevnt, har du sett på gullfisken så vet du hvem NewDeal er. Jeg likte denne jeg. Westby Ole Kristian - Kjøkkensjef Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Kom over denne: http://www.newdeal.no/nd/ Til reklamebyrå å være er det genialt! Blææææææææ!!Den var stygg!!!! :o Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Ja, det er jo det som er hele poenget. Fjern "nd/" så får du den virkelige siden deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå