Gå til innhold

Genial hjemmeside?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får fysisk vondt inni meg når jeg ser så drit stygge websider.

Burde vært et politi på internett som låste sånne folk inne og kasta vekk nøkkelen for godt :p

"Å ja, vi bruker denne star wars-java-greia, den er DØDSKUL. Hey, her fant jeg akkurat en til..vi slenger den også inn, nedenfor den første. Der kan vi skrive inn navnet vårt og få feeeet flammeeffekt!! genialt!!111!

Og så slenger vi på denne stygge midi-låta som ikke kan slås av i tillegg!

Hey sjekk denne kule pistolen da! Hva skjer hvis jeg holder den mot hodet og *PANG*

Lenke til kommentar

For de av dere som følte med i nyhetene for et år siden eller noe så ble det sagt at dette rett og slett var et stunt som New Deal laget med vilje og viten. Regner for såvidt med at dere visste dette, men jeg nevner nå det allikevel. :)

mvh

dacourt

Lenke til kommentar

Dette er altså hjemmesiden til kanskje Norges største og beste reklamebyrå som har vunnet Gullfisken flere ganger. Hele formålet med denne siden er å skape PR til seg selv, ved at akkurat det du gjør, skjer. Folk som synes sida ser jævlig ut, og poster den for andre å se. Egentlig ganske genialt. :)

Har vært oppe flere ganger før, like syykt stygg som alltid :woot:

Lenke til kommentar
Dette er altså hjemmesiden til kanskje Norges største og beste reklamebyrå som har vunnet Gullfisken flere ganger. Hele formålet med denne siden er å skape PR til seg selv, ved at akkurat det du gjør, skjer. Folk som synes sida ser sinnsvakt ut, og poster den for andre å se. Egentlig ganske genialt. :)

Har vært oppe flere ganger før, like syykt stygg som alltid  :woot:

Der var vi på sekundet like kjappe med å svare... :) Prøvde å søke etter artikler om dette stuntet, men Google er faktisk nede(!) for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...