hoss1 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Hei! lurte på om noen har lyst å være med på en nystartet server med mange mods/plugins som passer godt for de som har erfaring med tekkit/FTB. Plottet: Det er 19 forskjellige land som man kan eie eller være medlem av. Rett nord for spawn kan man finne mine-øya, der kan det være mye å hente for de som er villige til å ta risken. Ressursene man får kan man bruke til å lage alt fra strømgeneratorer, skytevåpen og farm/mat som man kan tjene penger på. Landet ditt må produsere mat eller andre varer for å selge til staten eller spillere, for å tjene nok penger til å drive landet. PVP er på overalt utenat på spawn-øya. Bilde av Kartet. Landene er 8x8 chunks Hvordan legge til modpacken? 1. Last ned og åpne technic launcher 2. Trykk på "Add New Pack" og legg inn linken til modpacken og trykk add http://www.technicpack.net/api/modpack/landserver 3. Se over at Land server pakken er valgt og trykk spill! Spillet kan bruke en stund på å laste inn pga mange mods Endret 21. oktober 2014 av hoss1 1 Lenke til kommentar
pringles123 Skrevet 20. juni 2014 Del Skrevet 20. juni 2014 (endret) Høres spennende ut Kunne godt tenkt meg å spille, men foretrekker jo helst FTB. Endret 20. juni 2014 av Proffstad 1 Lenke til kommentar
hoss1 Skrevet 24. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2014 Er bare å komme på er mange mods så tar laang tid å utforske alt, føler jeg knapt har skrapt borti overflaten til nå! Farm er en grei måte å tjene penger på Mods som er med: Damage Indicators Better Storage Furniture Mod Applied Energistics Build Craft Carpenter Blocks Chisel Flans Greg Tech Growth Craft Harvest Craft IC2 Fixes for GT IC2 Inventory Tweaks HC Helicopter Mod IC2 - Advanced Solar Panels Not Enough Items Parachute Power Crystals Core Project Red Secret Rooms Mod Security Craft Simply Jetpacks Tailor Mod T-Construct T-Construct - Steel Works Thermal Expansion Wireless Redstone Zan Minimap Journey Map Lenke til kommentar
Fred16 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Er denne serveren offentlig nå eller undre "planleggings-fasen"? Og er det flere som er i Staben? Lenke til kommentar
hoss1 Skrevet 21. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2014 Den ligger offentlig ja vi er to stykk som styrer serveren, men kan sikkert trenge litt hjelp etterhvert! Lenke til kommentar
Mikkebak Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Jeg får ikke åpnet modpacken! Hva kan være problemet? Avventer svar raskest. MVH Mikkebak Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Jeg får ikke åpnet modpacken! Hva kan være problemet? Avventer svar raskest. MVH Mikkebak Får du en feilmld ellerno? Lenke til kommentar
Mikkebak Skrevet 16. oktober 2015 Del Skrevet 16. oktober 2015 Nei, den bare laster inn som med de andre modpackene, med den vil ikke laste mer enn det! Hilsen Mikkebak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå