Gå til innhold

Casemod inspektør


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Vi skulle hente en kattepus for et par dager siden men de hadde ikke hann-katt så vi fikk ikke.. Vi SKAL ha hann-katt formering er bare tulleball...

 

Forresten har dere sett en katt like etter den har kommet ut av narkose..

Det er morro det... Den spydde ned hele badet omtrent og klarte ikke bruke bak-beina så den dro seg fram til stua og begynte å spy der :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Helt enig med B|Real her, til tross for at jeg har bidratt med bilder og interesse tidligere i denne tråden. Den opptar for mye plass som sticky. En bra tråd, men det er da grenser.

 

Pandora: Har du problemer med å ordlegge deg? Med farger, store bokstaver og utallige utropstegn blir innleggene vanskelige å lese, og ikke minst oppfattet som veldig slitsomme av mange.

 

Aktuell link?

Lenke til kommentar
Helt enig med B|Real her, til tross for at jeg har bidratt med bilder og interesse tidligere i denne tråden. Den opptar for mye plass som sticky. En bra tråd, men det er da grenser.

 

Pandora: Har du problemer med å ordlegge deg? Med farger, store bokstaver og utallige utropstegn blir innleggene vanskelige å lese, og ikke minst oppfattet som veldig slitsomme av mange.

 

Aktuell link?

haha! den var bra!! er vel ikke min skyld at jeg ikke er noe flink i norsk! har bare 3 i norsk, mens jeg har 5+ i engelsk... kanskje jeg skulle begynne ¨å skrive på englesk??

 

appropo(elns) det at threaden tar stor plass, så er vel det bare å få en moderator, til å slette de fleste innlegga, for så og stenge den for alle fremtidige poster, sånn at den bare kan stå der å være kul, men sånn at andre ikke kan poste innlegg i den...

tenk litt på det...

 

MVH: PandoRa

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...