Mato Skrevet 9. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2004 stakkar Arctic som mistet pus , fikk lyst og hente min katt fra pensjonat mamma (er ikke en by katt og eg bor midt i stavanger) savner pusen min , lurer på om pusen savner meg Lenke til kommentar
herpel Skrevet 9. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2004 Veldig trist med inspektøren... Du har hvertfall et veldig fint og morsomt minne av pus. Hver gang jeg ser katten min på veien jager jeg den hjem fort som .... Må kose litt med ham igjen når han kommer inn så han ikke blir redd meg Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 19. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) casecat Kondolerer... Endret 19. oktober 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Vi skulle hente en kattepus for et par dager siden men de hadde ikke hann-katt så vi fikk ikke.. Vi SKAL ha hann-katt formering er bare tulleball... Forresten har dere sett en katt like etter den har kommet ut av narkose.. Det er morro det... Den spydde ned hele badet omtrent og klarte ikke bruke bak-beina så den dro seg fram til stua og begynte å spy der Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 min katt har av en eller annen grunn blitt kosekatt for et par dager siden.. digg Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 13. november 2004 Rapporter Del Skrevet 13. november 2004 Ved kastrering eller sterilisering kan den enten starte å hate deg om den vet det var deg eller den blir mere rolig. Størst sjangse på at den blir rolig. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. november 2004 Rapporter Del Skrevet 14. november 2004 jeg jeg har en hunn (jente) katt som ikke har blitt sterilisert, iallefall ikke det jeg vet, det er i så fall leenge siden... Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 14. november 2004 Rapporter Del Skrevet 14. november 2004 fy faen, vi hadde en hunn-katt, + at det er omtrent 20 hann-katter i gata fra før... Det var katter rundt huset vårt hele natta og mjaua, hver jævla gang katta var ute hadde dem pissa på ho Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 Og da har vel denne threaden utspilt sin rolle som sticky... Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 Og da har vel denne threaden utspilt sin rolle som sticky... EHM....WHY?? sett den på som sticky igjen da!! er jo dri** bra thread!!! SKIKKELIG MORSOM!!!(bildene værtfall!) MVH: PandoRa PS! *STICKY* *STICKY* *STICKY* *STICKY* Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 21. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2004 enig med pandora.... STICKY mvh: ElmotriX Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 23. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2004 (endret) *kremt...* Jah.... Vi venter STICKY snart eller? *kremt...* MVH: PandoRa PS!!! *STICKY!!!* Endret 23. desember 2004 av PandoRa Lenke til kommentar
cc Skrevet 23. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2004 Helt enig med B|Real her, til tross for at jeg har bidratt med bilder og interesse tidligere i denne tråden. Den opptar for mye plass som sticky. En bra tråd, men det er da grenser. Pandora: Har du problemer med å ordlegge deg? Med farger, store bokstaver og utallige utropstegn blir innleggene vanskelige å lese, og ikke minst oppfattet som veldig slitsomme av mange. Aktuell link? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2004 haha... kom den seg ut da. ? Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 23. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2004 Helt enig med B|Real her, til tross for at jeg har bidratt med bilder og interesse tidligere i denne tråden. Den opptar for mye plass som sticky. En bra tråd, men det er da grenser. Pandora: Har du problemer med å ordlegge deg? Med farger, store bokstaver og utallige utropstegn blir innleggene vanskelige å lese, og ikke minst oppfattet som veldig slitsomme av mange. Aktuell link? haha! den var bra!! er vel ikke min skyld at jeg ikke er noe flink i norsk! har bare 3 i norsk, mens jeg har 5+ i engelsk... kanskje jeg skulle begynne ¨å skrive på englesk?? appropo(elns) det at threaden tar stor plass, så er vel det bare å få en moderator, til å slette de fleste innlegga, for så og stenge den for alle fremtidige poster, sånn at den bare kan stå der å være kul, men sånn at andre ikke kan poste innlegg i den... tenk litt på det... MVH: PandoRa Lenke til kommentar
Uzumaki Naruto Skrevet 23. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2004 *latterkrampe* Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Denne tråden er ikke trygg...begynte å le så mye at jeg datt ned på gulvet!! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Å dette er noe av det beste jeg har sett, en hvis katta hadde gått til angrep på plexien Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 og hva var vitsen med denne bumpen da ???? kan jo opdatere med at at min katt ble syk og måtte avlives Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 18. august 2005 Rapporter Del Skrevet 18. august 2005 Denne tråden er ikke trygg...begynte å le så mye at jeg datt ned på gulvet!! Bumpe etter 8 måneder? Joda, morsomt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå