Gå til innhold

Casemod inspektør


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kondoloerer så mye! Kjipt når sånne ting skjer... Hadde en katte en gang jeg og, den drukna. Var på badetur med den og plutselig var katta vekk. Vi trodde den hadde tatt en tur i skogen, men den teorien ble fort nedstemt da katta plutselig fløt forbi oss i vannet mens vi badet, en ganske livløs pelsklump :(

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

kondolerer

 

*******

 

Denne har jeg lest mange ganger.... helt genial :lol:

 

Katten i huset våres ungår rommet mitt, selv om den ikke skulle ha noen negative opplevelser der. Med et unntak. Om natten kommer den noen ganger inn for å drikke fra blomstervannekanna mi (kresen på drikket, drikker etter det jeg vet kun dryppenede van fra badekaret+fra kanna mi :p Den prøvde seg på bøtta med gammelt kjølevann til vannkjølinga...falt ikke i smak :roll:)

Endret av LOZER
Lenke til kommentar

Døde katta di nå, så måtte du til og med avlive den? huff, da katta mi døde var jeg ikke på skolen i flere dager. Men det var en spesiell katte.

Og jeg var litt yngre.

 

Katta fikk se sin berømmelse ialefall. Det gjorde ike Bruce Lee :(

 

tror jeg henter pus jeg.. Blei..innspirert

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

aha, en katte-mod. nytenkende :p

 

trist med katta di :cry: , blir så rasende at det finnes slike forbanna drittsekker som bare kjører over husdyr og så stikker av, hvordan kan egentlig slike rasshøl være opdratt?. skader da faen ikke å gå bord til eier å beklage så mye osv....

 

beklager ordbruket, men blir irritert

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...