Thorsen Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Stilig Mod, man synd med inspektøren som mista livet Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Kondoloerer så mye! Kjipt når sånne ting skjer... Hadde en katte en gang jeg og, den drukna. Var på badetur med den og plutselig var katta vekk. Vi trodde den hadde tatt en tur i skogen, men den teorien ble fort nedstemt da katta plutselig fløt forbi oss i vannet mens vi badet, en ganske livløs pelsklump Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 19. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2004 Kondolerer masse! Synd at en så flink casemod-inspektør skulle miste livet. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 30. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2004 Kondolerer, har selv en del katter og en kanin, når den ene kanina mi døde gren jeg i 2 dager Lenke til kommentar
NeRoX Skrevet 17. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Hahahaha! Dæven så bra! :!: Kondolerer så mye med den stakkars inspektøren Det var leit å høre Endret 17. juli 2004 av NeRoX Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 30. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) kondolerer ******* Denne har jeg lest mange ganger.... helt genial Katten i huset våres ungår rommet mitt, selv om den ikke skulle ha noen negative opplevelser der. Med et unntak. Om natten kommer den noen ganger inn for å drikke fra blomstervannekanna mi (kresen på drikket, drikker etter det jeg vet kun dryppenede van fra badekaret+fra kanna mi Den prøvde seg på bøtta med gammelt kjølevann til vannkjølinga...falt ikke i smak ) Endret 30. juli 2004 av LOZER Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 30. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2004 (endret) Døde katta di nå, så måtte du til og med avlive den? huff, da katta mi døde var jeg ikke på skolen i flere dager. Men det var en spesiell katte. Og jeg var litt yngre. Katta fikk se sin berømmelse ialefall. Det gjorde ike Bruce Lee tror jeg henter pus jeg.. Blei..innspirert Endret 30. juli 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 31. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2004 vist katta til lillesøstra hadde trødd en fot på min maskin då hadde den vore SLAKTA og Begravd i Dassen.... skal jo ikke ha riper i kabinettet eller vannkjølinga... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 27. august 2004 Rapporter Del Skrevet 27. august 2004 Katten min liker å ligge på tastaturet å se på at tingene på skjermen flytter seg. Han pleier å gå bak skjemen for å prøve å finne ut hva som er inni der. I går sovnet han på tastaturet Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 29. august 2004 Rapporter Del Skrevet 29. august 2004 det var meget synd med pusen din, jeg kondolerer.... jge har mistet en katt før, og jeg vet hvor trist det er... vet du om det vra lenge til kattungene var ventet? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 stakkars pus har selv 2 katter, og ville blitt gal hvis en hadde daua Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 30. august 2004 Rapporter Del Skrevet 30. august 2004 Her er min katte, Sauron som er en orientaler, han sjekker om varene fra Microplex har kommet frem hele. Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 31. august 2004 Rapporter Del Skrevet 31. august 2004 Trist det med katta , kondolerer...har en skogkatt selv på 4mnd, er ganske plagsom, kommer hoppende oppå tastaturet når jeg sitter ved pc'n Lenke til kommentar
B.H.H Skrevet 1. september 2004 Rapporter Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Her er katta mi Mons som sitter på bordet mitt foran skjærmene: Ikke all verden kvalitet på bildet(tatt med N6600) Endret 1. september 2004 av B.H.H Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 8. september 2004 Rapporter Del Skrevet 8. september 2004 Jeg kondolerer trist å høre Men husk katten som levende å som en venn, ikke det som du desverre måtte gjøre.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 8. september 2004 Rapporter Del Skrevet 8. september 2004 Først LOL, katta var morsom! Så kondoloerer.... Begyner nesten å grine selv... Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 12. september 2004 Rapporter Del Skrevet 12. september 2004 Trist at slike casemod inspektører dør Kondolerer... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2004 (endret) aha, en katte-mod. nytenkende trist med katta di , blir så rasende at det finnes slike forbanna drittsekker som bare kjører over husdyr og så stikker av, hvordan kan egentlig slike rasshøl være opdratt?. skader da faen ikke å gå bord til eier å beklage så mye osv.... beklager ordbruket, men blir irritert Endret 8. oktober 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
naztradam Skrevet 8. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 8. oktober 2004 ååh, nå fekk eg nesten lyst på katt igjen :!: ikkje fordi den skal legge seg i kabbiset men fordi di er så søte og små og kommer seg inn dei merkelegaste plassar ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå