Gå til innhold

Casemod inspektør


Anbefalte innlegg

lol, det er vel ikke hans katt? Du vet at katter er glad i fisk, og ati Rage skjermkort

 

Jo en gang så hadde jeg modifisert et FAEN i helvete den ungen utafor her skriker arghh, jo over til saken: ..et skjermkort. jeg dro av gpu kjølern for å se hvor langt kortet gikk. Det var plz kan ungen stfu nå? jo det var et ati rage 128 pro med 32 mb ram.. jeg hatet kortet fordi jeg syns det var bonn i bøtte. Jeg klokket gpuen til maks. Så gpuen begynte å ryke etter noen runder cs. og så ble kortet ødelagt.

 

Senere så la jeg kortet på bordet og katta kom å slikka på det :cool:, og det var vått og ekkelt. jeg kasta det på gulvet, det lå der i mange uker, og jeg så flere ganger at katta klorte og slikka på det.. :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

KattENE mine pleier og dele på plassen opp på skjermen og tastaturet. Er ofte jeg må skrive ting på nyt.. :roll: Ja, ja kose dyr i hvert fall. Les: ikke altid da...

De heter foresten Kurre og Muffins, noen som liker navnet?

 

Mvh

Magnus Kofoed

 

EDIT: Det derre PawSense må jeg laste ned... :roll:

Endret av Makofoed
Lenke til kommentar

"Pusi" R.I.P.

Da var pus aka. casemod-inspektøren, historie. Ble påkjørt i kveld. Heldigvis hørte jeg hva som skjedde. (bilføreren så man selvfølgelig ingenting til :realmad: ) Jeg måtte selv avlive den etter en lynrask vurdering.

Pus skulle forøvrig ha kattunger..

-

Tenkte på en måte at dette var relevant, med tanke på trådens tema og lengde.

Lenke til kommentar

Meget leit å høre, Arctic. Vanskelig beslutning å ta? RIP, Pusi.

 

Makofoed: Muffins, tøft navn. Kjenner en som har kalt katten sin for Rullings, lurer på hva man fikk om man parret disse to...?

 

JEG76: Det finnes 4 sticky'er her - hva slags scrollhjul har du?

Lenke til kommentar

kondolerer :cry:

 

Du har ihvertfall noen morsomme minner.

 

Hadde marsvinet til dama tassende rundt på gulvet noen minutter og det fant fort ut at ledninger var snax, beit av ledningen på mobilladeren (Heldigvis sto den ikke i kontakten og jeg har 3-4 stk reserve fra eldre mobiler...) Så ikke skaff deg noe sånnt :roll:

Lenke til kommentar
Hadde marsvinet til dama tassende rundt på gulvet noen minutter og det fant fort ut at ledninger var snax, beit av ledningen på mobilladeren (Heldigvis sto den ikke i kontakten og jeg har 3-4 stk reserve fra eldre mobiler...) Så ikke skaff deg noe sånnt :roll:

Hehe, har et marsvin jeg og ;) i tillegg til ei katte og ei bikkje :w00t:

 

Katta mi har ikke akkurat vist no spesiell interesse for pcen min enda, så jeg tar det helt med ro :p

 

Hmm, siden jeg skal mekke ny server her... hvorfor ikke lage en seng til pus? :)

catserver.png

 

Kondolerer Arctic, vet åssen det er å miste dyr :cry:

Endret av Typhon
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...