PC^2020 Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 lol, det er vel ikke hans katt? Du vet at katter er glad i fisk, og ati Rage skjermkort Jo en gang så hadde jeg modifisert et FAEN i helvete den ungen utafor her skriker arghh, jo over til saken: ..et skjermkort. jeg dro av gpu kjølern for å se hvor langt kortet gikk. Det var plz kan ungen stfu nå? jo det var et ati rage 128 pro med 32 mb ram.. jeg hatet kortet fordi jeg syns det var bonn i bøtte. Jeg klokket gpuen til maks. Så gpuen begynte å ryke etter noen runder cs. og så ble kortet ødelagt. Senere så la jeg kortet på bordet og katta kom å slikka på det , og det var vått og ekkelt. jeg kasta det på gulvet, det lå der i mange uker, og jeg så flere ganger at katta klorte og slikka på det.. Lenke til kommentar
cc Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Bra historie, det, pc2004 - Katter slikker og klorer på nesten alt da.. Casemodinspektøren min har vist seg å ikke bare kritisk inspisere nye mod'er, men hun slår også hardt ned på snowboardere.. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 du burde ha en skjermbeskytter der du skriver "dirtt katt" på Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 hmm.. er nok en annen slags skjembeskytter du trenger Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 haha.. skule ønske katta mi gjorde sånt.. det eneste den gjør er å drite i godstolen Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Regner med at flere enn meg har opplevd å sitte foran dataen, og plutselig hopper pus opp, legger seg på tastaturet, og vil ha oppmerksomhet.asdojoiqksnadm,nsdasdasd.asd.46e6543r Prøv dette: PawSense Lenke til kommentar
Makofoed Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) KattENE mine pleier og dele på plassen opp på skjermen og tastaturet. Er ofte jeg må skrive ting på nyt.. Ja, ja kose dyr i hvert fall. Les: ikke altid da... De heter foresten Kurre og Muffins, noen som liker navnet? Mvh Magnus Kofoed EDIT: Det derre PawSense må jeg laste ned... Endret 3. juni 2004 av Makofoed Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 "Pusi" R.I.P. Da var pus aka. casemod-inspektøren, historie. Ble påkjørt i kveld. Heldigvis hørte jeg hva som skjedde. (bilføreren så man selvfølgelig ingenting til ) Jeg måtte selv avlive den etter en lynrask vurdering. Pus skulle forøvrig ha kattunger.. - Tenkte på en måte at dette var relevant, med tanke på trådens tema og lengde. Lenke til kommentar
Skello Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 R.I.P "Pusi" Samme skjedde med "gamle" katten min . Den daua heldivis med en gang då den blei overkjørt over hodet av en lastebil. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Prioritert tråd? hva? hvorfor ble denne tråden prioritert? Enig! Det er bare irriterende at all slags tråder blir "stickyer". Kjempefestlig post, det er ikke det, men skal man sette stcky på alt som er festlig, må jeg sette scrollehjulet på å bla 4 sider om gangen Lenke til kommentar
cc Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Meget leit å høre, Arctic. Vanskelig beslutning å ta? RIP, Pusi. Makofoed: Muffins, tøft navn. Kjenner en som har kalt katten sin for Rullings, lurer på hva man fikk om man parret disse to...? JEG76: Det finnes 4 sticky'er her - hva slags scrollhjul har du? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 kondolerer Du har ihvertfall noen morsomme minner. Hadde marsvinet til dama tassende rundt på gulvet noen minutter og det fant fort ut at ledninger var snax, beit av ledningen på mobilladeren (Heldigvis sto den ikke i kontakten og jeg har 3-4 stk reserve fra eldre mobiler...) Så ikke skaff deg noe sånnt Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Vanskelig beslutning å ta? Nei, egentlig ikke. Mener det ikke var noe annet man kunne ha gjort. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 (endret) Hadde marsvinet til dama tassende rundt på gulvet noen minutter og det fant fort ut at ledninger var snax, beit av ledningen på mobilladeren (Heldigvis sto den ikke i kontakten og jeg har 3-4 stk reserve fra eldre mobiler...) Så ikke skaff deg noe sånnt Hehe, har et marsvin jeg og i tillegg til ei katte og ei bikkje Katta mi har ikke akkurat vist no spesiell interesse for pcen min enda, så jeg tar det helt med ro Hmm, siden jeg skal mekke ny server her... hvorfor ikke lage en seng til pus? Kondolerer Arctic, vet åssen det er å miste dyr Endret 7. juni 2004 av Typhon Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Snufs... Begynner nesten å grine å jeg Har alltid ønska meg katt men har aldri fått lov til å ha (men så er jeg da allergisk mot så å si alt som har pels ) Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 leit å høre at inpektøren ble myrdet av noen som hater case modding.. kondolerer Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 hvordan kabinett har du? jeg syntes det så så tøft ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå