Dassen Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Driver og "pusser opp" kabinettet mitt for tiden. Men akkurat nå sto det på gulvet å ventet på neste sprell fra meg. Jeg satt med ryggen til, surfet å ante fred og ingen fare - da jeg plutselig hørte mystiske lyder. Det var den fryktede casemod inspektøren som var på besøk! :o Som inngang ble naturligvis bakdøren benyttet, altså 3.5" bayet... ----- moderatoredit: Setter denne som prioritert, for den var bra! Hvor fikk du tak i merket på siden? Det var fett. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hehe! Beste casemodden jeg har sett! Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 DEn var dritkul!! fikk lyst på en sånn casemod jeg også Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Hvor fikk du tak i merket på siden? Det var fett. Merket er gravert inn. En Britney fe Lenke til kommentar
Homme Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) søt katt katta mi heter kattastrofe Endret 29. januar 2004 av kolleckio Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 LOL, *lage kattebur av gammel aopen-sak* Lenke til kommentar
torgros Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Skulle gjerne laget etn slik kattedør jeg. Hadde jeg bare hatt en katt. Det går ikke for da ville jeg ikke hatt noen fugler lengre ihvertfall. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Må gjøre vondt å få pelsen sin satt fast i en 6000rpm's vifte DYREPLAGER! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 ta pus meg seg på lan ... hadde ikke gutta som arangere tg blitt litt pized da tru ?? kunne godt ha katta mi med på lan ... bare det at jeg ikke drar på lan .. hva er vitsen egntlig .. Lenke til kommentar
cc Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Til dere som lurte på om dette var første levende casemod: På TG for et par år siden, var den en kar som hadde sin levende Tarantella (edderkopp) i en liten ekstra boks oppå kabinettet. Det var en triangelformet boks laget i akryl, og den så ut til å trives oppå der, med litt bark og sand den kunne løpe rundt i... Ellers, her er min inspektør... hun er helt rå på å treffe delete-knappen Inspektør (Litt flere bilder her: Katt) Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 hehe.. det ene bildet der må du få sendt inn til www.mycathatesyou.com... Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 katta mi hadde ikke fått plass den er minst 10kg hmmmm Lenke til kommentar
rlz Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 hahahahaha sååå lol :lol: Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Heise plystre den var stor. For mykje møllers tran? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) Til dere som lurte på om dette var første levende casemod:På TG for et par år siden, var den en kar som hadde sin levende Tarantella (edderkopp) i en liten ekstra boks oppå kabinettet. Det var en triangelformet boks laget i akryl, og den så ut til å trives oppå der, med litt bark og sand den kunne løpe rundt i... Ellers, her er min inspektør... hun er helt rå på å treffe delete-knappen Inspektør (Litt flere bilder her: Katt) katten din ser litt skakk ut men veldig søt da =))) Endret 25. februar 2004 av venomzorg Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 heh.. husker ikke alle bildene.. men det der bildet bare må du få sendt inn til www.mycathatesyou.com... Lenke til kommentar
Rampage^ Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 (endret) Katter i maskina er jo ikke bare gøy da. Etter at Pus skulle snuse litt inni maskina mi (mangler sidedør), har jeg problemer med bittelittegranne ustabilitet. Harddisker som virker når de syns det passer slik, og de daglige blåskjermene. Endret 11. mars 2004 av Rampage^ Lenke til kommentar
DJLuNaTiC Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 katta mi hadde ikke fått plass den er minst 10kg hmmmm den fete katta.. det er dyreplageri.. skam deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå