Gå til innhold

Casemod inspektør


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
katter klarer å presse seg inn gjennom de smaleste åpninger vettu. egentlig ganske sykt når du tenker over det

jeg har sett et filmklipp en katt som gikk under sprekken på døra :dontgetit:

ny type katte do, hehe lo godt av denne,

savner katten min :love::cry: .. selvom katta mi velta et glass cider over et bra tastatur da.. :devil: da ble jeg sur...

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Pass på å ikke vis bildet til noen jenter. For da begynner de å whine om dyreplageri.

Haha, Jeg er jente og jeg ser ikke på det som dyreplageri... :) Katta gikk jo inni der selv... Personlig har jeg stappa min egen katte i papir bosset en gang bare fordi jeg mente hun var en pappskalle... :dontgetit: Vel, hun satt der ikke mer enn ett halvt minutt da...

 

Søt katte Artic! :)

 

Btw så fikk jeg en ide om og lage side vindu i kabinett og lage sånn muse\marsvin bur inni kabinettet. Litt kult med sånn hjul dem kunne løpt i og slikt inni PCen. :p

Lenke til kommentar
Stor vifte med barberblad hjelper mot katter i kabinett 

trenger bare en delta...

 

Det var den fryktede casemod inspektøren som var på besøk!

 

fikk du kabinettet godkjent? om inspektøren gikk til direkte angrep på det, bør du gjerne ikke satse på modding :shrug:

Endret av genesis
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Men siden den er det, så må jeg nesten komme med litt info om pus. Det er en hunkatt, og det er ikke umulig den vil ha barn i mitt kabinett  :D

oii.. :scared:

greit nok, jeg er ingen dyreekspert, men jeg mener å si at katter ikke føder levende BARN. :ermm: (kattunger, hint, hint)

tror jeg skal la min voff-voff få valper i mitt cabb, jeg.. :roll:

Endret av a_strann
Lenke til kommentar
Men siden den er det, så må jeg nesten komme med litt info om pus. Det er en hunkatt, og det er ikke umulig den vil ha barn i mitt kabinett  :D

oii.. :scared:

greit nok, jeg er ingen dyreekspert, men jeg mener å si at katter ikke føder levende unger. :ermm:

tror jeg skal la min voff-voff få valper i mitt cabb, jeg.. :roll:

Nei, for katter legge egg sant? :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...