Gå til innhold

Casemod inspektør


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pass på å ikke vis bildet til noen jenter. For da begynner de å whine om dyreplageri.

 

Jeg ble anmeldt fordi jeg avliva katten til ei stakkar enke. (var så dum at jeg fortalte om det til noen, og da ble historien verre og verre helt til den utvikla seg til "dyreplageri" :wink: ), men purken satt å lo da jeg var på avhør, så det gikk bra da :wink:

Lenke til kommentar
Pass på å ikke vis bildet til noen jenter. For da begynner de å whine om dyreplageri.

 

Jeg ble anmeldt fordi jeg avliva katten til ei stakkar enke. (var så dum at jeg fortalte om det til noen, og da ble historien verre og verre helt til den utvikla seg til "dyreplageri" :wink: ), men purken satt å lo da jeg var på avhør, så det gikk bra da :wink:

 

Hvorfor avlivet du den?

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke lage kattedør mod?

På den måten kan katta komme og gå som den vil...

Bare husk å lag beskyttelse som holder den unna hardwaren...

Levende mod er vel ennå noe ganske unikt?

Nå skulle jeg hatt et bigtower og en katt... ;)

hehe... ja. hadde tenkt å si det selv hvis ikke du kom meg i forkjøpet..

 

det beste hadde vel vært å ha et hightower med vindu og en åpning nede (ikke en kattedød da denne kan komme i veien når den vipper innover..)

+ slike myke støydempingsmatter/teppe i bunnen...

tilslutt er det bare å skru fast et slags gitter slik at katten ikke kommer borti/setter seg fast i hardware, men det fortsatt blir ganske lunt og varmt der..

(vet ivertfall katten min liker å ha det lunt, (og varmt?))

Lenke til kommentar
Regner med at flere enn meg har opplevd å sitte foran dataen, og plutselig hopper pus opp, legger seg på tastaturet, og vil ha oppmerksomhet.asdojoiqksnadm,nsdasdasd.asd.46e6543r

Jau! har opplevd det ganske ofte selv. Jeg har ikke katt, men kameraten min som jeg laner hos har det. Ofte så sitter katta hans oppe på skjermen og varmer stussen, men noen ganger så hopper han ned på tastaturet. Seff midt i en kamp med battlefield eller no! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...