8483838383 Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Pass på å ikke vis bildet til noen jenter. For da begynner de å whine om dyreplageri. Jeg ble anmeldt fordi jeg avliva katten til ei stakkar enke. (var så dum at jeg fortalte om det til noen, og da ble historien verre og verre helt til den utvikla seg til "dyreplageri" :wink: ), men purken satt å lo da jeg var på avhør, så det gikk bra da :wink: Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Pass på å ikke vis bildet til noen jenter. For da begynner de å whine om dyreplageri. Jeg ble anmeldt fordi jeg avliva katten til ei stakkar enke. (var så dum at jeg fortalte om det til noen, og da ble historien verre og verre helt til den utvikla seg til "dyreplageri" :wink: ), men purken satt å lo da jeg var på avhør, så det gikk bra da :wink: Hvorfor avlivet du den? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 21. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2003 Pass på å ikke vis bildet til noen jenter. For da begynner de å whine om dyreplageri. Hehe, takk for tipset Men egentlig er vel kabinettet mitt _større_ en kattebur de selger i dyrebutikker... Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 Mulig det er en hannkatt på leting etter musa HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ! Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Stor vifte med barberblad hjelper mot katter i kabinett *grin* Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 nå var du bare slem.... Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Prioritert tråd? hva? hvorfor ble denne tråden prioritert? Fordi jeg har katt selv - og resten av årsaken finner du i RETT under denne setningen. ,eeeh nå ble den ikke morsom lenger Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Kattehår på tastaturet kan være litt irriterende da... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Kattehår på tastaturet kan være litt irriterende da... Kattehår på klærne er egentlig litt verre. I går så jeg ut som den avskyelige snømannen med for små sko. Lenke til kommentar
audunr Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Regner med at flere enn meg har opplevd å sitte foran dataen, og plutselig hopper pus opp, legger seg på tastaturet, og vil ha oppmerksomhet.asdojoiqksnadm,nsdasdasd.asd.46e6543r Pen katt. Kan den overklokkes? MVH Audun Lenke til kommentar
Marti Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Digg!! Sånn må jeg skaffe meg!! *grin* Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hvorfor ikke lage kattedør mod?På den måten kan katta komme og gå som den vil... Bare husk å lag beskyttelse som holder den unna hardwaren... Levende mod er vel ennå noe ganske unikt? Nå skulle jeg hatt et bigtower og en katt... hehe... ja. hadde tenkt å si det selv hvis ikke du kom meg i forkjøpet.. det beste hadde vel vært å ha et hightower med vindu og en åpning nede (ikke en kattedød da denne kan komme i veien når den vipper innover..) + slike myke støydempingsmatter/teppe i bunnen... tilslutt er det bare å skru fast et slags gitter slik at katten ikke kommer borti/setter seg fast i hardware, men det fortsatt blir ganske lunt og varmt der.. (vet ivertfall katten min liker å ha det lunt, (og varmt?)) Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 istden for å ha et slikt vidu med vann og Fisker ..kan man jo bygge ut vinduet litt og stappe katte nedi Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Søt pus samme katt som jeg har, samme farger til og med :nice: bør vel vurdere og ta med pusen på neste lan *grin* Lenke til kommentar
gixer Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Regner med at flere enn meg har opplevd å sitte foran dataen, og plutselig hopper pus opp, legger seg på tastaturet, og vil ha oppmerksomhet.asdojoiqksnadm,nsdasdasd.asd.46e6543r Jau! har opplevd det ganske ofte selv. Jeg har ikke katt, men kameraten min som jeg laner hos har det. Ofte så sitter katta hans oppe på skjermen og varmer stussen, men noen ganger så hopper han ned på tastaturet. Seff midt i en kamp med battlefield eller no! Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 awww. the leetness.. katter er tøffest ever da *grin* Predator Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 har du noen flere morsomme bilder av "pelle"? Lenke til kommentar
HyperPhreak Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 LOL!!! Hadde jeg hatt en katt skulle jeg kjøpt et eget kabinett som den kunne brukt som sovested. Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 katta mi hadde ikke fått plass den er minst 10kg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå