DavidS Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 haha. Stilig. Neste gang gjør du det omvendt, setter hardwaren inni katta også drar du på LAN. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Skikkelig bra bilde. Veldig pen katt også. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Prioritert tråd? hva? hvorfor ble denne tråden prioritert? Dunno Men siden den er det, så må jeg nesten komme med litt info om pus. Det er en hunkatt, og det er ikke umulig den vil ha barn i mitt kabinett Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Kansje du har en hemmelig moderator-beundrer? neida, men btw hvilket kabinett er det? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Lian Li PC 60 USB eller.no. Det er av den gamle typen uten masse lys i fronten. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 det er bra slike ting blir prioritert. Så har vi noe annet å se på en folk som spør om det samme problemene vi har svart på tusen ganger før. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hirr, katten min la seg inni maskinen min og ble der i en time før jeg oppdaget den. Jeg ble glad for at den ikke var skadet av de 8 viftene i vegg, tak, på hk og cpu Lenke til kommentar
zyp Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hvorfor ikke lage kattedør mod? På den måten kan katta komme og gå som den vil... Bare husk å lag beskyttelse som holder den unna hardwaren... Levende mod er vel ennå noe ganske unikt? Nå skulle jeg hatt et bigtower og en katt... Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Så genialt...!!! Håper ikke PUS kommer i nærheten av Delta`en.. Lenke til kommentar
zyp Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Så genialt...!!! Håper ikke PUS kommer i nærheten av Delta`en.. Fangrill på innsida vettu... Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Tja, hadde jo vært moro å se på... Lenke til kommentar
pertm Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hvorfor ikke lage kattedør mod?På den måten kan katta komme og gå som den vil... Bare husk å lag beskyttelse som holder den unna hardwaren... Levende mod er vel ennå noe ganske unikt? Nå skulle jeg hatt et bigtower og en katt... Da kunne en gått på LAN med katt i maskina Lenke til kommentar
zyp Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Akkurat det jeg tenkte på... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Kanskje dette prosjektet kan bli en slags moderne versjon av "Schrødingers katt" eksperimentet? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Så genialt...!!! Håper ikke PUS kommer i nærheten av Delta`en.. hehe.hadde ikke vert noe vakkert syn det nei :-? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 genialt, bra den ikke gikk dit mens komponentene enda var i. Lenke til kommentar
EC Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Prioritert tråd? hva? hvorfor ble denne tråden prioritert? Fordi jeg har katt selv - og resten av årsaken finner du i RETT under denne setningen. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 Prioritert tråd? hva? hvorfor ble denne tråden prioritert? Fordi jeg har katt selv - og resten av årsaken finner du i RETT under denne setningen. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 19. oktober 2003 Del Skrevet 19. oktober 2003 katten til en eg kjenner lærte seg å holde seg vekke fra pc'er da den en dag fant ut at den ville spise på kablene bak pc'en og så seinere pisse på åstedet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå