Arctic Skrevet 17. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2003 Driver og "pusser opp" kabinettet mitt for tiden. Men akkurat nå sto det på gulvet å ventet på neste sprell fra meg. Jeg satt med ryggen til, surfet å ante fred og ingen fare - da jeg plutselig hørte mystiske lyder. Det var den fryktede casemod inspektøren som var på besøk! :o Som inngang ble naturligvis bakdøren benyttet, altså 3.5" bayet... ----- moderatoredit: Setter denne som prioritert, for den var bra! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 17. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2003 LMAO! Finnes det mer nyskjerrige skapninger da? Men pass på! Er det en hunnkatt, så kan det hende den sjekker kassa som et mulig sted for forestående fødsler! U never know.... Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 17. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2003 Vis katta min hadde nærmet seg vannkjølingen min hadde jeg drept den, og begravd den på stedet nådeløst Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2003 ohhh, fin katt! *minnes om den gangen jeg hadde katt* Edit: ser det ut som om den har lagt seg til å sove? Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 17. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2003 ohhh, fin katt! *minnes om den gangen jeg hadde katt* Edit: ser det ut som om den har lagt seg til å sove? Katter er forelsket i datamaskiner, min liker seg på tastaturet mit og skjermen til søstra mi... Foresten pen mod/katt Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2003 hehe, min katt likte seg egentlig best i soffaen! var liksom ikke så mye data på den tiden... bare gamle compaq'er! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 17. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2003 LOL :o kult.. så ut til å være litt trangt.. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2003 Hehehe, så den kom seg ut igjen ? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2003 Da den gikk til angrep på ledningen til en katode, gikk sidedøren opp fort som fy.. Men jeg tviler ikke et sekund på at den hadde kommet ut på egenhånd. Den klarte lett og snu der. Men antageligvis hadde den først lagt seg til å sove, da jeg har installert myke fine lydempematter Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 18. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2003 Lyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyl den der slår tilogmed kattemodden min pent lian li , tror jeg det er Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2003 Verdens første levande casemod... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 18. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2003 satan det er det beste jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2003 Mulig det er en hannkatt på leting etter musa Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 18. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2003 Bra casemod . Er jo ingen som har en lignende, bare at andre får andre farger og striper enn det du har på katta! Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2003 Stili' vindu. Søt katt Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 18. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2003 tsktsk, har dere ikke lært opp kattene deres til å holde seg unna pc'r da? kattene her i huset unngår pc'n min, og tråkker aldri på tastaturet, ekstremt sjelden de går foran skjermen også Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 18. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2003 haha!! Fin katt Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2003 Prioritert tråd? hva? hvorfor ble denne tråden prioritert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå