dofferneo Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Trenger kjøling til skjermkortet mitt og kanskje til RAMen også. Vet at det skal finnes (ihvertfall) aluminiums ribber som ikke er så stor. Men har ikke funnet det på noen norske webshopper. (Kanskje jeg ikke er god å lete) Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 www.microplex.no har alt du trenger. Skjermkortvifte, ribbe til rammen (bare sag opp en stor ribbe du kjøper der) Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Disse er ganske bra.. Disse er jo ganske tøffe til rammen.. har den svarte selv.. Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Tenkte liksom at jeg skulle ha til RAM-brikkene på skjerkortet. Kjølere til den "vanlige" RAMen er ikke noe problem. Å de Revoltech kobberfinnene blir nok for store og tunge for den stakkars MX'n Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Har du ikke en baufil da? Finn en gammel pentiumkjøler (det klarer du sikekrt) så sager du den opp og fester den med artic silver thermal adhesive. denne kjøpte jeg og da fulgte det med noen små plater som du limte på minnet med tape, men jeg tror kjøleevnen er minimal. (jeg overklokker ikke eller brukerde ramgreiene som fulgte med) Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Hvorfor spørrer du etter de brikkene??? :o Jeg har allerede sagt at du kan få kjøpe (billig ) kopperbrikker hos meg! De kjøler kjempegodt (testa de på skjermkortet mitt meg godt resultat). Så jeg skjønner ikke hva du maser etter!!! Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Her tenkt litt, og har kommet frem til at jeg kan bruke den gamle kjøleribba til skjermkotet hvis jeg fjerner den og får meg en ny. Den er alu og går gått ann og kutte den opp. Den er ikke for stor og ikke for tung :o) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå