Petkr95 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Hei, har spart opp rundt en 50K som jeg har tenkt å bruke på en ROLEX:) Noen som har noen tips til modeller innenfor Rolex som ikke taper seg i verdi? Vært greit å hatt en klokke som man kan selge for en slant selv om man har brukt den i 10-15 år... Finnes jo også eksemler på forskjellige typer rolex som øker i verdi Alle tips mottas med stor takknemlighet! Lenke til kommentar
Shotflaks Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 lol ... Har du ikke bedre ting å bruke pengene på? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Kjøper du en Submariner eller Datejust brukt, er de ganske stabile i pris. Men gjør leksen din før du kjøper, husk "buy the seller, not the watch!". Jeg ville ha spurt om kjøpshjelp på tidssonen.no Lenke til kommentar
Petkr95 Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 Ok liker denne svært godt: http://www.rolex.com/watches/cosmograph-daytona/m116523-0040.html Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Da må du spare ganske mye mer, er jeg redd.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Det er en dårlig investering, for å ikke snakke om at du aldri kan røre den med mindre du vil utsette verdien. Har du et lite uhell så går pengene dine rett i dass. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Går kanskje ann å ha egen forsikring til klokken? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Snakker vi investering nå, eller luksusvarer de fleste her ikke har råd til å bruke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå