AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Ble kjent med en fyr og han snakka ivrig til meg på face, starta alltid samtalene og tiltalte meg som søta osv, han bor i nabokommunen så traff han bare en gang før vi la hverandre til (via felles kompis). Første samtalen var innholdsrik og han spurte masse, og når han la seg sa han det var koselig å snakke med meg osv. Siden fortsatte han å starte samtaler hver dag etter, sa jeg er vakker osv. Men jeg er ganske dårlig på å ta initiativ fordi jeg er redd jeg forstyrrer/snakker til noen uten at de egenltlig har lyst å ha en samtale med meg da, og derfor venter jeg alltid på at de skal kontakte meg - og ettersom han var så godt i gang med alltid å starte samtaler så tenkte jeg det kunne fortsette sånn da.. så jeg startet vel bare 1 gang.Men ganske fort så ble samtalene mindre innholdsrike, altså han snakka mens han gjorde andre ting så samtalene stoppa på en måte automatisk, men samtidig ble det mer sånn "hva har du gjort i dag?" og spørsmålet i retur og "et oppfølgingsspm til" og så dabber det ut liksom. Og slik jeg oppfatta det så dreide egentlig etterhvert hele kommunikasjonen seg om at han ville vite hva jeg hadde gjort om jeg lå i senga hans osv. F eks han sa han godt kunne hatt meg på overnatting, og så spør han etterpå hva jeg hadde gjort om jeg var med han osv.. og når jeg svarer uspesifisert som f eks "du får vente å se" så spør han om jeg vil sende han en frekk snap osv.Og etter de siste samtalene som nesten bare dreide seg om det liksom så har han ikke tatt kontakt mer siden. Jeg har prøvd å liksom vise han at jeg eksisterer ved å like det han publiserer osv, samt publisert ting selv, men han enser det ikke. Så hva er greia hans, driter han i meg eller venter han på at jeg skal ta kontakt? Han hadde vel kanskje vært mer interessert i å føre skikkelige samtaler (som den første vi hadde) om det var noen interesse her eller? Men skjønner det ikke om han bare er ute etter moro heller, når det er slik avstand mellom oss og ingen har bil? Anonymous poster hash: c0513...c58 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Men jeg er ganske dårlig på å ta initiativ fordi jeg er redd jeg forstyrrer/snakker til noen uten at de egenltlig har lyst å ha en samtale med meg da, og derfor venter jeg alltid på at de skal kontakte meg - og ettersom han var så godt i gang med alltid å starte samtaler så tenkte jeg det kunne fortsette sånn da.. så jeg startet vel bare 1 gang. Her ligger problemet ditt. Jeg har flere ganger gitt opp jenter fordi jeg får så lite tilbake. En like eller fem på Facebook teller ikke som interesse. Initiativ teller som interesse, og mange jenter er for slappe med nettopp det. Ikke regn med at han er opptatt. Gå ut i fra at han er interessert i deg (når han tar initiativ og prater med deg er det som oftest sånn...) and act accordingly; ta kontakt du og, hold samtalen i gang, gi kompliment og vis interesse med annet enn bare facebook-likes. Er han opptatt men interessert i deg vil han fortsatt holde samtalen i gang såfremt det lar seg gjøre, men ikke særlig lenge om han knapt føler tiltrekning fra deg. Endret 16. juni 2014 av Saft Suse 2 Lenke til kommentar
SilvioBerlusconi Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Hvis DU er interessert burde DU gjøre noe med det, ikke han. I mine øyne har du tatt for lite initiativ, vist for lite interesse, noe som ikke er spesielt attraktivt i det hele tatt. Tvert imot. Like det han publiserer? Ikke mål interesse i likes på sosiale medier, men i ord, berøringer og blikk. 2 Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Hvis han er interessert i deg, så er ingen henvendelser fra deg forstyrrende. 2 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Høres ut som han ble lei av å dra lasset. Når jeg føler at jeg drar lasset alene dropper jeg kontakten med dama selv om jeg i utgangspunktet var interessert. Av erfaring har jeg lært at det sjelden er verd bryet når jeg må stå for initiativet hele tiden. Da går jeg heller videre og finner noen andre å bruke tia mi på. Skulle dama begynne å vise skikkelig initiativ kan jeg vurdere å gjenoppta kontakten, men jeg går ikke å venter. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 Jeg skjønner jo det at jeg kanskje tar for lite initiativ, men når han først har snakka til meg så har jeg gjort det ganske tydelig at jeg setter pris på det, og at jeg synes om han osv. Så da tenkte jeg at han sikkert tenkte seg frem til at jeg ikke lar være å starte samtaler fordi jeg ikke ønsker, men fordi jeg er sjenert liksom. Men hvordan skal jeg tolke det at han er så ivrig på å vite hva jeg hadde gjort med ham osv? Han fisker på en måte ganske tydelig etter hva jeg hadde gjort om jeg hadde vært i senga hans osv, ikke at jeg har noe imot det, men jeg er ikke typen som da svarer "hadde knulla deg helseløs" eller den slags, det blir for drøyt selvom jeg tenker det, så jeg svarer jo bare at det får han liksom lure på. Da spør han videre om frekke snaps osv. Noe jeg ikke sender selvfølgelig. Når jeg sendte snap av at jeg drakk skrev han tilbake at om han hadde vært med hadde vi rota.. den stilen liksom, viser det at han ikke er seriøs? Anonymous poster hash: c0513...c58 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Seriøs? Umulig å si. Interessert? Helt klart. Jeg vet ikke med deg eller han, men stort sett alle forhold jeg har vært i har begynt med vennskap og sex, for så å utvikle seg. Fyren har helt klart lyst på sex med deg, om han vil ha mer er ikke mulig å si ut fra det du beskriver. Men skal det bli noe er jeg ganske sikker på at det krever større grad av tiltak fra deg. 1 Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Han er intressert i sex, sikkert ikke noe annet. Det at han kaller deg vakker og søt og spør slike spørsmål som du nevnte sier mye...vært borti flere slike, og sex er målet. Endret 16. juni 2014 av MoonLight Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Sex er alltid målet, men mange menn ønsker å nyte det med ei oppegående jente som viser gjensidig attraksjon. 3 Lenke til kommentar
SilvioBerlusconi Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Han er åpenbart keen på sex, noe de fleste er, men om han er interessert i noe mer? Hvem vet? Du får spørre han som sitter med fasiten. Hvis du er interessert, er sikkert du også keen på sex med han, men om du også er interessert i noe mer vet du best selv. Nå kan det for øvrig hende at han har mistet interessen for deg, ettersom du viste så lite interesse ved å ikke starte samtaler. Hvis du går inn for å faktisk vise at du er interessert, så vinner du muligens noe på det, men ting ligger som regel i ens egne hender. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 Sex er alltid målet, men mange menn ønsker å nyte det med ei oppegående jente som viser gjensidig attraksjon. Hvis det er alt han er ute etter, er han jo ikke interessert i meg Anonymous poster hash: c0513...c58 Lenke til kommentar
SilvioBerlusconi Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Sex er alltid målet, men mange menn ønsker å nyte det med ei oppegående jente som viser gjensidig attraksjon. Hvis det er alt han er ute etter, er han jo ikke interessert i meg Anonymous poster hash: c0513...c58 Så, hvis jeg forstår tankegangen din rett; Hvis han IKKE hadde vært interesset i sex med deg, hadde han altså vært interessert? Ehm... I mine øyne er det helt normalt å ha et ønske om sex med den en er interessert i. Vi er mennesker. Sex er en fin og naturlig ting. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 Vet jo ikke hvordan gutter tenker, men når jeg er keen på en noen på en seksuell måte så formulerer jeg meg likevel ikke så "rett fram", eller slik som jeg beskriver her, at jeg rett ut spør hva han ville gjort om jeg lå i senga hans liksom. Derfor lurer jeg på om han kanskje er mer ute etter ren dirtytalk som kun baseres på fjernkommunikasjon, og at han ikke har til hensikt å besøke meg f eks når han er her igjen, eller har noen interesse av å bli videre kjent. Men igjen ser jeg heller ikke helt den store greia med det, da kunne han jo heller ha funnet seg en knulledukke der han bor. Anonymous poster hash: c0513...c58 Lenke til kommentar
SilvioBerlusconi Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Vet jo ikke hvordan gutter tenker, men når jeg er keen på en noen på en seksuell måte så formulerer jeg meg likevel ikke så "rett fram", eller slik som jeg beskriver her, at jeg rett ut spør hva han ville gjort om jeg lå i senga hans liksom. Derfor lurer jeg på om han kanskje er mer ute etter ren dirtytalk som kun baseres på fjernkommunikasjon, og at han ikke har til hensikt å besøke meg f eks når han er her igjen, eller har noen interesse av å bli videre kjent. Men igjen ser jeg heller ikke helt den store greia med det, da kunne han jo heller ha funnet seg en knulledukke der han bor. Anonymous poster hash: c0513...c58 Tipper han er keen på deg, både hva gjelder sex og kjærlighet. Spør om han vil bli "med å gå turen du tenkte å gå på onsdag", eller om han blir med på det museumet du tenkte å se. Blir han med, er han keen. Foreslår han en annen dag er han keen. Skjer ikke dette, er han ikke keen. Lykke til. Gi oss resten av historien når den tid kommer. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 ..vært borti flere slike, og sex er målet. Kan du utdype/fortelle? Anonymous poster hash: c0513...c58 Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Sex er alltid målet, men mange menn ønsker å nyte det med ei oppegående jente som viser gjensidig attraksjon. Hvis det er alt han er ute etter, er han jo ikke interessert i meg Anonymous poster hash: c0513...c58 Så, hvis jeg forstår tankegangen din rett; Hvis han IKKE hadde vært interesset i sex med deg, hadde han altså vært interessert? Ehm... I mine øyne er det helt normalt å ha et ønske om sex med den en er interessert i. Vi er mennesker. Sex er en fin og naturlig ting. Men hva om hun vil bare være venner. Om gutter og jenter er venner så er jo ikke sex alltid målet.... Man kan vel være intressert i å bli kjent med hverandre bare for vennskapets skyld og ikke mer. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Men hva om hun vil bare være venner. Om gutter og jenter er venner så er jo ikke sex alltid målet....Man kan vel være intressert i å bli kjent med hverandre bare for vennskapets skyld og ikke mer. Ja, så absolutt, men OP vil tydeligvis mer enn det når hun spør om han er interessert, og da blir det det vi diskuterer. 1 Lenke til kommentar
SilvioBerlusconi Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Sex er alltid målet, men mange menn ønsker å nyte det med ei oppegående jente som viser gjensidig attraksjon. Hvis det er alt han er ute etter, er han jo ikke interessert i meg Anonymous poster hash: c0513...c58 Så, hvis jeg forstår tankegangen din rett; Hvis han IKKE hadde vært interesset i sex med deg, hadde han altså vært interessert? Ehm... I mine øyne er det helt normalt å ha et ønske om sex med den en er interessert i. Vi er mennesker. Sex er en fin og naturlig ting. Men hva om hun vil bare være venner. Om gutter og jenter er venner så er jo ikke sex alltid målet....Man kan vel være intressert i å bli kjent med hverandre bare for vennskapets skyld og ikke mer. Du er jo helt på bærtur? Var innlegget mitt det første du leste? En fordel å lese tråden før man uttaler seg til tider. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 (endret) Fant deg, SilvioBerlusconi Må si meg enig med karen her. Hvis en person vil ha sex med deg, så vil det ikke BARE si at han vil ha sex med deg, og så være ferdig med det. Man kan ønske flere ting samtidig. Personen man gifter seg med, er en person man vil ha sex med. Det er altså mer komplisert enn som så. Jeg skjønner at for en jente å høre "han vil ha sex med deg", så høres jo det absolutt ikke romantisk ut, og det var dårlig formulert med hensyn til at en kvinne leser det. Jeg hadde selv sett på det som merkverdig om en person sa til meg "hun der vil ha sex med deg", men såpass direkte er man ikke om det heller, i situasjoner der personen egentlig vil ha noe mer (som bevist gjennom at han har tatt mye kontakt med deg, ser deg sjeldent og bor langt fra deg). Eksempel: Mål: Sex med jenten Middel: Bli kjent med hun, ta hun med på dates, første kyss under første film, vise henne mine positive sider over flere dates. The means justify the end. Jeg skjønner at det er mer logisk kulturelt sett å tenke følgende: Mål: Sex med jenten Middel: Være totalt douchebag overfor hun, ignorere hun til hun vil ha meg. Er jo tydeligvis denne type gutt jenter, har jeg lært noe fra tenåringsfilmer. Endret 17. juni 2014 av Toppris 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå